کد خبر: ۷۸۶۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

بیت‌کوین بالای ۲۳هزار دلار

گاو‌های بازار تلاش می‌کنند بیت‌کوین را بالای ۲۳هزار دلار نگهدارند؛ اما فعالان بازار رمزارز این حرکت بیت‌کوین را ضعیف ارزیابی می‌کنند.
بیت‌کوین بالای ۲۳هزار دلار
آفتاب‌‌نیوز :

بیت‌کوین دیروز نیز در ناحیه زیر ۲۳هزار دلار، مورد حمایت قرار گرفت و به سمت بالای ۲۳هزار رشد پیدا کرد. تا لحظه نگارش این گزارش بیت‌کوین و سایر بازار رمزارز روند خاصی شروع نکردند و همچنان مانند روز‌های گذشته در جدال برای به دست آوردن سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار است.

گفتنی است امروز با رشد بیت‌کوین، دامیننس بیت‌کوین دوباره به زیر سطح ۴۱٫۲۵درصد رسید و این موضوع به حرکت آلت‌کوین‌ها کمک کرد. در حال حاضر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز رشد بیشتری نسبت به بیت‌کوین تجربه کردند.

در مقابل شاخص ترس و طمع بیت‌کوین همچنان در وضعیتی ثابت قرار دارد. این شاخص نسبت به روز‌های قبل خود تغییری نکرد و همچنان منطقه ترس در بازار را نشان می‌دهد. به نظر تحلیلگران باید منتظر اعلام وضعیت بیت‌کوین بمانیم. تا زمانی که روند بیت‌کوین مشخص نشود، شاخص‌های سنتیمنت بازار همچنان راکد باقی خواهند ماند.

پس از یک افت کوتاه مدت، قیمت بیت‌کوین بالاتر از منطقه حمایتی ۲۲۵۰۰ دلار باقی ماند. در ادامه روند صعودی بیت‌کوین، گاو‌ها حتی سطح ۲۳۲۰۰ دلار را نیز پشت سر گذاشتند، اما نزدیکی سطح ۲۳۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو هستند. مقاومت اصلی بعدی همچنان نزدیک به ۲۳۸۰۰ دلار است. حرکت پایدار قیمت بالای منطقه مقاومت ۲۳۸۰۰ دلاری می‌تواند آغازگر روند قوی‌تری باشد.

از نگاه منفی نیز، حمایت نزدیک بیت‌کوین سطح ۲۳۰۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲۵۰۰ دلاری‌ست که زیر آن قیمت می‌تواند کاهش شدیدتری آغاز کند.

قیمت اتریوم به بالای سطح ۱۷۰۰ دلار بازگشته است، اما موانع زیادی در مسیر صعودی وجود دارد. مقاومت نزدیک به قیمت، سطح ۱۷۴۰ دلاری‌ست. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۸۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن ممکن است اتریوم حرکت صعودی پیدا کند. در ادامه آن، قیمت می‌تواند تا ۱۸۸۰ دلار افزایش یابد.

از نگاه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۶۵۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۶۲۰ دلاری‌ست که زیر این ناحیه قیمت می‌تواند به روند نزولی بیشتر ادامه دهد.

سایر بازار رمزارز

کاردانو توانست به بالای منطقه مقاومت ۰٫۵۲۰ دلار صعود کند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۰٫۵۳۵ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند ۰٫۵۰ دلار را آزمایش کند.

بایننس‌کوین در حال نشان دادن علائم مثبت بالای سطح ۳۲۰ دلار است. اگر گاو‌ها همچنان فعال باشند، قیمت ممکن است حتی ۳۴۰ دلار را آزمایش کند.

سولانا نیز بالاتر از سطح ۴۱ دلار معامله می‌شود. مقاومت نزدیک قیمت در سطح ۴۲ دلار است. حرکت پایدار به بالای سطح ۴۲ دلار ممکن است قیمت را به سمت سطح ۴۵ دلار سوق دهد. ریپل همچنان زیر مقاومت ۰٫۳۸۰ دلار معامله می‌شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۰٫۳۸۸ دلار است؛ که بالاتر از آن ممکن است قیمت را به سمت سطح ۰٫۴۰ دلار افزایش یابد.

به طور کلی، قیمت بیت کوین همچنان درگیر مقاومت بزرگی نزدیک به ۲۳۵۰۰ دلار است. اگر BTC سد ۲۳۵۰۰ دلاری را با قدرت پشت سر بگذارد، می‌تواند شتاب صعودی قابل توجهی به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین