کد خبر: ۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۳
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

ملت اسرائیل به هیچ عنوان قابل دفاع نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به اعتقاد رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ملت اسرائیل به دلیل دفاع از سیاست‌های حکام این رژیم قابل دفاع نیست و ما نمی‌توانیم از آن‌ها چهره خوب و مطلوبی بسازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، گفت: «علی‌رغم این که بعضاً عنوان می‌شود ایران با مردم آمریکا جدا از دولت‌ این کشور مشکلی ندارد اما اسرائیل قابل دفاع نیست».

عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز تهران، با بیان این نکته که عمدتا صهیونیست‌ها در اسرائیل جمع شده‌اند،‌ گفت: «اسرائیل غاصب است و کشور مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده است؛ لذا ما نمی‌توانیم از اشغالگر و غاصب که حقوق دیگران را از بین می‌برد و از مردمی که سیاست‌های حکام‌شان را مورد دفاع قرار می‌دهند حمایت کنیم و چهره مطلوب و خوبی از آن‌ها بسازیم».

نماینده مردم بیرجند با تاکید بر این نکته که ما همواره باید حافظ سیاست‌های کلی نظام باشیم، گفت: «فرمایشات و دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین قانون اساسی به عنوان میثاق و ملاک‌ها و ارزش‌های اسلامی همواره باید حفظ شوند».

این عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با اشاره به سه اصل مدنظر مقام معظم رهبری یعنی حکمت،‌ عزت و مصلحت، گفت: «همه‌ این اصول باید رعایت شود و نمی‌توان به هیچ عنوان از خطوط قرمز مدنظر ایشان عبور کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین