کد خبر: ۷۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

چشمه کوهرنگ گل‌آلود شد/ بحران آب آشامیدنی در شهرکرد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده و ورود برخی چاه‌ها به مدار مصرفی آب آشامیدنی شهرکرد و در صورت صرفه‌جویی مصرف آب، شاهد قطعی آب در شهرکرد نخواهیم بود.
چشمه کوهرنگ گل‌آلود شد/ بحران آب آشامیدنی در شهرکرد
آفتاب‌‌نیوز :

اتابک جعفری ظهر امروز در بازدید از تاسیسات تامین آب شرب شهرکرد، با اشاره به مشکل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ و معضل تامین آب شهرکرد، اظهار داشت: مشکل پیش آمده در طول تاریخ چشمه کوهرنگ تقریبا کم‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به حضور تیمی از طرف وزارت نیرو در شهرکرد، بیان داشت: با گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ، بخش زیادی از آب آشامیدنی شهرکرد از مدار خارج شد. تصمیم لازم برای رفع این مشکل توسط تمام دستگاه‌های اجرایی موثر برای حل این مشکل در دست اقدام است.

جعفری با اشاره به اینکه نیاز آب آشامیدنی شهرکرد ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است، گفت: حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ لیتر بر ثانیه تا شب گذشته برای شهرکرد تامین شد، همچنین قرار است ظرفیت‌های دیگری به مدار آب شرب شهرکرد اضافه شود.

وی با اشاره به وارد مدار شدن چاه‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مانند فرودگاه، شهرداری و... به مدار آب شرب مصرفی شهرکرد، افزود: جای تشکر دارد که کشاورزان، چاه‌های کشاورزی خود را در اختیار ما قرار دادند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده تاکنون مشکل جدی وجود ندارد، مردم شهرکرد می‌بایست در یکی دو روز آینده صرفه‌جویی بیشتری داشته باشند، سعی می‌شود قطعی آب وجود نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین