کد خبر: ۷۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

موسوی: می‌دانستم حقایق رابگویم تخریبم می‌کنند

محمد موسوی به انتقاداتی که اخیرا از او در مورد افشای وضعیت تیم ملی شده، واکنش نشان داد.
موسوی: می‌دانستم حقایق رابگویم تخریبم می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

محمد موسوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال مردان پیش از اعزام به قهرمانی جهان با انتقاد از وضعیت و امکانات تیم ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان کناره گیری کرد.

انتقادهای محمد موسوی با واکنش‌های متعددی روبرو شد و برخی معتقد بودند که این بازیکن نباید در آستانه اعزام تیم به مسابقات چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کرد، چرا که برای تیم حاشیه‌ساز خواهد شد.

موسوی در واکنش به این انتقادها متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که همچنان بیان حقایق را به نفع تیم ملی می‌داند.

او در پست خود نوشته است: «تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است. از زمانی که خودم را شناختم هیچ هدفی بزرگ‌تر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطن بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم، هستیم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا شهدا کجا ...شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آن را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم. امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می‌کند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچک حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آنها حمایت شود.

همانطور که قبلاً گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود از پرداختن به جزئیات و پاسخ دادن به بد اخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شنویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین