کد خبر: ۷۸۷۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بازی‌های کشورهای اسلامی

تیم والیبال زنان ایران، طلسم ۵۶ ساله را شکست/ شاگردان کمپدلی فینالیست شدند

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به شکست حریفش شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود.
تیم والیبال زنان ایران، طلسم ۵۶ ساله را شکست/ شاگردان کمپدلی فینالیست شدند
آفتاب‌‌نیوز :

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی امروز (یکشنبه - ۲۳ مرداد) با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و ۳ بر یک این تیم را شکست داد و به‌عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، شاگردان الساندرا کمپدلی که در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۱۸ مغلوب جمهوری آذربایجان شدند، در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا مدال نقره و نایب قهرمانی این تیم قطعی شود. تیم ایران، فردا (دوشنبه - ۲۴ مرداد) برای کسب مقام قهرمانی در فینال به میدان می‌رود.

آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی در بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ به رنگ برنز به دست آمده بود.

از سوی دیگر با صعود تیم ملی والیبال زنان ایران به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مدال نقره این تیم قطعی شد که نخستین نایب قهرمانی تاریخ والیبال زنان ایران محسوب می‌شود.

تیم‌های ترکیه و کامرون در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زنان به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه حریف تیم ملی زنان در دیدار نهایی شود.

تیم ملی «ب» والیبال ایران نیز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در مرحله نیمه نهایی گروه مردان به مصاف جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین