کد خبر: ۷۸۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

متهمان پرونده شکستن شیشه‌های خودرو‌های گردشگران در باخرز دستگیر شدند

فرماندار باخرز گفت: با توجه به پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شکستن شیشه‌های تعداد ۱۶ دستگاه خودرو در تفرجگاه روستای ارزنه از توابع بخش مرکزی شهرستان باخرز در روز تاسوعای حسینی موضوع بلافاصله در دستور کار نیرو‌های انتظامی و قضایی قرار گرفت و متهمان پرونده دستگیر شدند.
متهمان پرونده شکستن شیشه‌های خودرو‌های گردشگران در باخرز دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

عباس حسن‌نژاد اظهار کرد: این تعداد خودرو که با خانواده در روز تاسوعای حسینی جهت تفریح و گردش به محل تفرجگاه ارزنه رفته بودند، موجب جریحه‌دار شدن و تحریک احساسات جوانان عزادار روستا شدند.

وی افزود: در پی این موضوع هفت نفر از جوانان روستا اقدام به شکستن شیشه ۱۶ دستگاه خودرو کردند که موضوع به پاسگاه انتظامی روستای ارزنه اعلام و ماموران بلافاصله‌ به محل عزیمت کرده و پس از تایید موضوع، جهت شناسایی افراد اقدام نمودند.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: پس از ۴۸ ساعت جوانان خاطی شناسایی و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی که سه نفر از آنان یک شب بازداشت و سایر متهمان به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شدند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان خاطرنشان کرد: اقدام هر ۲ طرف ناپسند، خلاف عرف و سنن و غیرقانونی بوده با توجه به اینکه قبلا توسط دهیاری اطلاع‌رسانی شده بود که تفرجگاه به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است اما متاسفانه عده‌ای باز هم به محل عزیمت کرده بودند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه جوانان روستا نیز تاکید کرد: جوانانی که چنین اقدام ناپسند و غیر قانونی را مرتکب شده‌اند، باید در صورت مشاهده موضوع را به پاسگاه انتظامی روستا و یا پایگاه بسیج اطلاع می‌دادند تا ماموران از طریق قانون اقدام به ترک دادن آنان از محل تفرجگاه می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین