کد خبر: ۷۸۷۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

جزئیات آخرین اخبار از قراردادهای جدید دفاعی

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی ـ فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قرارداد‌های همکاری بین ایران و کشور‌های شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.
جزئیات آخرین اخبار از قراردادهای جدید دفاعی
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح که در صدر یک هیأت بلندپایه دفاعی به مسکو سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو طی سخنانی با بیان اینکه سفر هیأت دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه انجام شده است، اظهار داشت: اجلاس امنیت بین‌الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشور‌های مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود.

وی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تأکید کرد: در حاشیه این نشست، دیدار‌هایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشور‌های حاضر انجام خواهد شد.

سردار عبداللهی به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال با راه‌اندازی غرفه و ارائه دستاورد‌های نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه صنایع نظامی زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تازه‌ترین دستاورد‌های حوزه دفاعی را عرضه کرده است، گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز قرارداد‌های همکاری بین ایران و کشور‌های شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح به شرکت ۱۴ تیم ایرانی در مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۲ اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تقریباً از آغاز این مسابقات در همه دوره‌ها مشارکت داشته و امسال نیز علاوه بر اعزام تیم‌های زبده نیرو‌های مسلح، از پنج رشته این مسابقات میزبانی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین