کد خبر: ۷۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰

استقلال و مشکلی که پیش‌بینی شده بود!

ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال اعتراض تندی به قضاوت داوری می کند و در صورت تداوم این رفتارها این مربی توسط داوران اخراج خواهد شد.
استقلال و مشکلی که پیش‌بینی شده بود!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال تحت هدایت ساپینتو در اولین بازی لیگ برتر فوتبال ایران در ورشگاه آزادی از سپاهان شکست خورد تا فصل را با باخت شروع کند. استقلال در این بازی موقعیت چندانی نداشت و اگر بازیکنان سپاهان دقت می کردند استقلال در اولین بازی لیگ متحمل شکست سنگینی می شد. این بازی به غیر از نتیجه ضعیف استقلال نکات دیگری را داشت که در آینده می تواند استقلال را با مشکل مواجه کند.

ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال خیلی زود ضعف خود را در اولین بازی نشان داد. این مشکل البته قابل پیش بینی بود و مدیران باشگاه به خوبی از آن اطلاع داشتند. این مربی پرتغالی در بازی مقابل سپاهان در طول بازی در کنار زمین بود و لحظه به لحظه نکات را با بازیکنانش انتقال می داد. او در طول بازی به دفعات به تصمیمات داوری اعتراض کرد.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در بازی با سپاهان چند مرتبه به‌شدت نسبت به تصمیمات بیژن حیدری معترض شد و حتی در دقایق پایانی مسابقه هنگامی که خطا روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه حریف اعلام نشد نزدیک بود به داخل زمین برود!

رفتارهای سرمربی استقلال باعث نگرانی اعضای کادر فنی این تیم شده است. آنها می‌ترسند طی هفته‌های آینده حرکاتی از او سر بزند که با واکنش تند داوران مواجه شود و استقلال سرمربی خود را سکونشین ببیند.

 

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین