کد خبر: ۷۸۸۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

«جانی دپ» و احتمال بازگشت به دنیای «هری پاتر»

«مدس میکلسن» که در قسمت سوم فیلم‌های «جانواران شگفت‌انگیز» جایگزین «جانی دپ» شده بود از احتمال بازگشت این بازیگر به این مجموعه فیلم خبر داد.
«جانی دپ» و احتمال بازگشت به دنیای «هری پاتر»
آفتاب‌‌نیوز :

 «مدس میکلسن» بازیگر ۵۶ ساله که در قسمت سوم از سری فیلم‌های «جانواران شگفت‌انگیز» جایگزین «جانی دپ» در نقش «گریندلوالد» شده بود، جانی دپ را به عنوان یک «بازیگر شگفت‌انگیز» تحسین کرد و از احتمال بازگشت او به مجموعه فیلم پس از پیروزی قانونی او در برابر همسر سابق «امبر هرد» خبر داد.

به گزارش گاردین،‌ «جانی دپ» که در دو قسمت نخست از مجموعه «جانوران شگفت انگیز» با عنوان های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و «جانواران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد» در نقش «گلرت گریندلوالد» جادوگر سیاه بازی کرده بود، قرار بود در قسمت سوم این مجموعه نیز بازی کند که به سبب حواشی پیرامون درگیری حقوقی با همسر سابقش «امبر هرد» با تصمیم کمپانی برادران وارنر «مدس میکلسن» بازیگر ۵۶ ساله دانمارکی که برای بازی در فیلم «کازینو رویال» و سریال «هانیبال» شناخته شده، جایگزین او در قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» شد.

مجموعه فیلم های «جانوران شگفت انگیز» به نویسندگی «جی کی رولینگ» بخشی از دنیای جادوگری این نویسنده بریتانیایی محسوب می شود که داستان آن به حوادث پیش از فیلم های‌«هری پاتر» می پردازد.

«جانی دپ» و احتمال بازگشت به دنیای «هری پاتر»
جانی دپ در نفش گریندلوالد در قسمت ۱ و ۲ جانوران شگفت‌انگیز

«جانی دپ» و احتمال بازگشت به دنیای «هری پاتر»
مدس میکلسن در نفش گریندلوالد در قسمت ۳ جانوران شگفت‌انگیز

«میکلسن» در جریان برگزاری جشنواره فیلم سارایوو، قبول نقش «جانی دپ» را بسیار ترسناک توصیف کرد و در مورد دلیل خروج دپ از مجموعه فیلم‌های «جانواران شگفت‌انگیز» را درگیری حقوقی او با «امبرد هرد» عنوان کرد و گفت: اکنون مسیر تغییر کرده است و او (جانی دپ) در دادگاه پیروز شده پس بیایید ببینیم که آیا او برمی گردد یا خیر و ممکن است برگردد. من یکی از طرفدارام جانی هستم و فکر می‌کنم بازیگر فوق‌العاده‌ای است».

«جانی دپ» بازیگر ۵۹ ساله آمریکایی شکایتی علیه «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا طرح کرده بود و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود چرا «امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سو استفاده قرار می‌گرفته اما «جانی دپ» در شکایت خود اعلام کرده بود، این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده و خواهان دریافت غرامت شده بود در نهایت دادگاه نیز رای به پیروزی او در این پرونده داد. با این وجود حواشی پیرامون این بازیگر ۵۶ ساله موجب شد او نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست بدهد و تمایل کمپانی‌های هالیوودی برای همکاری با او کاهش یابد.

اخیرا اعلام شده «جانی دپ» قرار است پس از ۲۵ سال یک فیلم را کارگردانی کند و فیلم زندگی «آمادئو مودلیانی» هرمند نامدار ایتالیایی را مقابل دوبین ببرد و «آل پاچینو» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین