کد خبر: ۷۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

جانی دپ باز می‌گردد

«جانی دپ - Johnny Depp» بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی که دو سال پیش در نقش عکاس جنگ «میناماتا» «لویتاس» آمریکایی ظاهر شد، این بار قرار است در اثر یک کارگردان فرانسوی نقش لویی پانزدهم را بازی کند.
جانی دپ باز می‌گردد
آفتاب‌‌نیوز :

جانی دپ در نقش شاه جنجالی لوئی پانزدهم فیلم آینده «مایوین - Maïwenn‎» کارگردان فرانسوی با نام «Jeanne du Barry» که یک درام عاشقانه تاریخی در خصوص خانواده سلطنتی است بازی خواهد کرد.

این فیلم اولین نقش اصلی دپ پس از فیلم مستقل «میناماتا - Minamata» در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «اندرو لویتاس - Andrew Levitas» آمریکایی ساخته شد.

در این فیلم جانی دپ نقش «دبلیو یوجین اسمیت - W. Eugene Smith» عکاس جنگ را بازی کرد.

البته پیشتر اعلام شده که دپ فیلمی درباره یک هنرمند ایتالیایی را کارگردانی کند که «آل پاچینو» به همراه «بری نویدی - Barry Navidi» تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

جانی دپ برای نخستین بار در طول ربع قرن اخیر پشت دوربین فیلم درام بیوگرافی «مودیلیانی» درباره «آمادئو کلمنته مودیلیانی - Amedeo Clemente Modigliani» خواهد ر فت.

مودیلیانی، نقاش و مجسمه‌ساز برجسته ایتالیایی بود که بیشتر دوران کاری خود را در فرانسه گذراند.

از زمان صدور حکم دادگاه جنجالی جانی دپ و امبر هرد در ماه ژوئن، از این بازیگر سرشناس آمریکایی تلاش کرده تا فعالیت خود را در حوزه سینما و موسیقی از سر بگیرد.

پس از پیوستن به «جف بک - Jeff Beck» در ماه ژوئیه، برای اجرای زنده چندگانه، این دو آلبوم مشترک ۱۳ تراکی خود را با عنوان «۱۸» منتشر کردند.

این بازیگر سرشناس آمریکایی در مراسم اهدای جوایز ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی در هیات یک فضا نورد ظاهر شد. البته لباسی که دپ به تن داشت به صورت تصاویر دیجیتالی بود و تنها چهره اش به صورت در کلاه یک ماه نورد ظاهر شد. او در ابتدای نمایش گفت که «می دونی چیه؟ من به کار نیاز داشتم»

او در یک کلیپ از پیش ضبط شده که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود گفته بود که «بچه‌ها فقط می‌خواهم شما بدونید که من برای تولد‌ها. عروسی‌ها ... و هر چیز قدیمی که نیاز دارید، در دسترس هستم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین