کد خبر: ۷۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

یک نماینده: نباید به کرکس‌ها اجازه بازی با روح و روان طرفدار فوتبال را داد

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد فدارسیون فوتبال و مشکلات متعدد مبتلا به آن از رئیس مجلس خواست تا با توجه به اهمیت این موضوع، تدبیری اساسی برای رفع این مشکلات بیندیشد.
یک نماینده: نباید به کرکس‌ها اجازه بازی با روح و روان طرفدار فوتبال را داد
آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام عزاداری محرم بیان کرد: از ملت شریف ایران اسلامی که به دور از هیاهوی کاذب سیاسی و تحمل درد و رنج و مشقت‌های ناشی از سختی های اقتصادی و بی‌برنامگی های آزاردهنده دولت در عرصه های مختلف و انفعال معنادار مجلس در برابر انبوهی از مشکلات رو به افزایش در جامعه صادقانه پرچم حریت و آزادگی امام حسین (ع) را در جای جای ایران اسلامی برافراشته اند تقدیر و تشکر می‌کنم. همان ملتی که در اوج وفاداری به خاندان عصمت و طهارت (ع) مورد هجوم ادبیات سخیف و الفاظ رکیک برخی خودنماها در مناصب مهم قرار می گیرند. دشمنان قسم خورده و رسانه‌های نجس و مزدور خارج نشین کم بودند که حالا افرادی با ظاهری عوام فریب زخم ملت را با گفتمان مسموم خود عمیق‌تر می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به نمایندگان با اشاره به اظهارات حاشیه ساز معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، این اظهارات را «عرض اندام غلط رسانه‌ای» توصیف کرد و ادامه داد: نمی‌داند که این ادبیات سخیف چه خسارت‌های مرگباری را از منظر فرهنگی و ارزشی برای کشور در پی داشته است. به زبان راندن کلمات زشت توسط این فرد برای بانوان ایران اسلامی آن هم در یک مصاحبه تصویری بیانگر بی‌کفایتی او در یکی از مهمترین مناصب دولتی است؛ لذا انتظار می رود مجلس انقلابی به جای برخی دغدغه‌های غیر ضرور کمی به خود بیاید و در عمر باقی مانده نقش نظارتی موثرتری ایفا کند.

وی در ادامه ابراز عقیده کرد: موضوع دیگر که می خواهم به آن بپردازم بحث فدارسیون فوتبال و مشکلات متعدد مبتلا به آن و از همه مهمتر خیز دوباره جریان گذشته برای بازگشت به راس آن است ، همان جریانی که فوتبال ایران را به خاک سیاه نشاند و آبروی ایران را در انظار بین المللی بردند و الان نیز به طور حساب شده تمام رقبای اصلی را با نفوذی که داشتند برای نامزدی فدراسیون رد کردند.

وی معتقد است: ضعف نظارتی وزارت ورزش در فدراسیون ها به ویژه فدراسیون فوتبال به حدی است که جریان مافیایی فوتبال کوچکترین اعتباری برای این مجموعه قائل نیست، لذا فرد مذکور که در راس مافیای فوتبال ایران قرار دارد و سرچشمه اصلی آن نیز به یک جریان فکری خاص و خارج نشین وصل می شود با سوء استفاده از این ضعف نظارتی با وجود اینکه در کمیسیون اصل ۹۰ و مراجع قضایی پرونده مفصلی دارد، با وعده و وعیدهای عمدتا غیر قانونی نظر بیش از ۶۰ نفر از اعضای مجمع را به خود جلب کرده است که در این شرایط هم ورود نظارتی مجلس در بالاترین سطح ممکن را می طلبد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از همین تریبون به رئیس مجلس هشدار می دهم با درک اهمیت موضوع از این انفعال آزاردهنده و چه کنم چه کنم های بی مورد و شائبه برانگیز فعلی خارج شده و تدبیری اساسی برای رفع این مشکلات خسارت زا بیندیشد.

احمدی بیغش در پایان گفت: برادران و خواهران گرامی نباید به کرکس ها اجازه داد تا با روح و روان میلیون ها جوان و طرفدار فوتبال ایران بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین