کد خبر: ۷۸۸۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

میزان فروش بلیت‌های جام جهانی اعلام شد

تاکنون بیش از دو میلیون و چهارصد هزار بلیت بازی‌های جام جهانی به فروش رفته است.
میزان فروش بلیت‌های جام جهانی اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کم کم نزدیک و نزدیک تر می‌شود و اکنون مشخص شده است که فروش بلیت این دوره از رقابت ها به دو میلیون و ۴۵۰ هزار نفر رسیده است. آماری که نشان می‌دهد هنوز تقریبا ۵۰۰ هزار بلیت و صندلی خالی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جام جهانی قطر امسال یک جام منحصر به فرد خواهد بود. این مسابقات برای اولین بار در پاییز برگزار می‌شود که در اواسط فصل فوتبال های داخلی است و بازیکنان در ماه نوامبر باشگاه‌های خود را ترک می‌کنند.

فیفا امروز پنجشنبه اعلام کرد فروش بلیت های جام جهانی به دو میلیون و ۴۵۰ هزار نفر رسیده است و بیش از ۵۰۰ هزار صندلی خالی هنوز در جام جهانی قطر موجود است.

فیفا اعلام کرد ۵۲۰ هزار بلیت در مرحله اول فروش که این هفته زمان آن به پایان رسید خریداری شد. بازی های برزیل مقابل صربستان و مقابل کامرون جزو پرتقاضاترین بازی ها بود.

۱۰ کشوری که بیشترین درخواست را برای خرید بلیت این دوره از رقابت ها داشتند شامل قطر و کشورهای همسایه یعنی عربستان سعودی و امارات متحده عربی است. آمریکا، انگلیس، مکزیک، فرانسه، آرژانتین، برزیل و آلمان نیز در لیستی که فیفا منتشر کرده است نام شان به چشم می خورد.

ارزان ترین بلیط برای هواداران خارج از قطر ۲۵۰ ریال (۶۹ دلار) قیمت دارد. هواداران برای رزرو مکان برای اقامت در قطر از طریق وب سایت رسمی مسابقات نیاز به داشتن بلیت تایید شده دارند.

این تورنمنت شامل ۶۴ بازی در هشت استادیوم در دوحه و اطراف آن از ۲۰ نوامبر آغاز می شود و مجموعاً حدود ۳ میلیون بلیت برای این بازیها اختصاص یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین