کد خبر: ۷۸۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

جام واگنر/ شکست والیبال ایران مقابل لهستان

مردان والیبال ایران در مسابقه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان، مغلوب حریف شدند.
جام واگنر/ شکست والیبال ایران مقابل لهستان
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر نتیجه را به لهستان میزبان این رقابت‌ها واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، از ساعت ۲۲:۵۰ پنج‌شنبه در نخستین مسابقه خود در جام واگنر مقابل تیم ملی لهستان، میزبان این تورنمنت قرار گرفت. مردان والیبال ایران در این مسابقه که جنبه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان دارد، سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب حریف شدند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه که در حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر لهستانی برگزار شد از ترکیب محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

در دست اول شاگردان عطایی شروع خوبی نداشتند و لهستانی‌ها هم با حمایت هواداران خود توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند. در ست دوم این مسابقه تغییراتی در ترکیب ایران ایجاد شد و محمدجواد معنوی نژاد جایگزین اسفندیار شد. در ادامه هم امین اسماعیل‌نژاد در ترکیب ایران قرار گرفت.

عملکرد تیمی ایران در ست دوم سر و شکل بهتری گرفت، اما در نهایت این لهستانی‌ها بودند که با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسیدند. تیم ملی والیبال ایران در ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۷ مغلوب لهستان شد تا در مجموع سه بر صفر نتیجه این مسابقه را واگذار کند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود. شاگردان عطایی روز جمعه در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی مقابل صربستان قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین