کد خبر: ۷۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

نماینده رشت: زنی که تصور می‌شود از "ون" گشت ارشاد پرت شده، خودش را به ماشین آویزان کرده بود

«من اتفاقی که در رشت افتاده را پیگیری کردم. در لحظه اتفاق کسی آنجا نیست. یعنی مردم کار خودشان را می‌کنند و خانم خودش را پرت می‌کند.
نماینده رشت: زنی که تصور می‌شود از
آفتاب‌‌نیوز :

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در واکنش به انتشار ویدیویی که حکایت از پرت شدن یک زن از ون گشت ارشاد داشت، گفت: «من اتفاقی که در رشت افتاده را پیگیری کردم. در لحظه اتفاق کسی آنجا نیست. یعنی مردم کار خودشان را می‌کنند و خانم خودش را پرت می‌کند.»

او معتقد است که این موضوع «نشانه این است که پرت شدن از داخل ماشین نبوده است».

نماینده مجلس یازدهم درباره پیگیری‌هایش از نیروی انتظامی منطقه اظهار کرد: «من از مردم و نیروی انتظامی منطقه سوال کردم. این خانم به مامور گشت ارشاد متعرض شده است و خودش را به پنجره ماشین آویزان کرد.»

به گفته او «این زن در راستای دفاع از کسانی که در حال انتقال توسط ماشین گشت ارشاد بودند، این اقدام را انجام داده است.»

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: «اگر می‌خواستد این خانم را به زور سوار ماشین کنند، مردم آنجا تجمع میکنند ولی در ویدیو می‌بینیم که جمعیتی آنجا نیست و بعد از اینکه زن روی زمین می‌افتد، بعضی‌ها به سمت او می‌روند ».

او تاکید کرد: «باید دقت بیشتری کنند. از مسئولان خواسته دوربین‌های مدار بسته آن اطراف را چک کنند تا بتواند از چند و چون ماجرا مطلع شود.»

کوچکی‌نژاد در خاتمه با بیان اینکه «به عنوان نماینده پیگیر می‌شوم»، گفت: «باید در این نوع بحث‌ها و مسائل اجتماعی دقت شود. اگر کسی مجرم است و جرمی کرده، تکلیف روشن است و روند امر به معروف هم مشخص است. باید به این مسائل و تفاوت‌ها دقت شود و طوری رفتار شود که مردم آسیب نبینند».

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین