کد خبر: ۷۸۹۰۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

نماینده مجلس: درمورد ضرب و شتم سپیده رشنو در بازداشت ابهاماتی وجود دارد

عضو کمیسیون شورا‌ها درباره وضعیت "سپیده رشنو"، گفت: از همان ابتدای امر که ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند.
نماینده مجلس: درمورد ضرب و شتم سپیده رشنو در بازداشت ابهاماتی وجود دارد
آفتاب‌‌نیوز :

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها درباره ویدئویی از برخورد گشت ارشاد با یک زن در رشت گفته است:«با نیروی انتظامی صحبتی کردم تا از جزئیات و قبل و بعد این اتفاق اطلاعی پیدا کنم. اما همین تکه کوتاهی هم که منتشره شده است، متاسفانه دارد اوضاع را بدتر می‌کند. به نظر می‌رسد که باید هر چه سریع‌تر نتیجه‌ای برای اینگونه رفتارهای دور از شان انتظار داشته باشیم چرا که به باور من اگر درباره گشت و ارشاد و عملکرد نامناسبش صحبت می‌کنیم، به معنای این نیست که موافق بدحجابی یا بی‌حجابی هستیم، برعکس نگاه ما چون به حجاب یک نگاه متعالی، فرهنگی و فرهنگ‌سازی است، معتقدیم که با چنین رفتارهایی نه تنها به هدف نمی‌رسیم بلکه لطمه هم وارد می‌کنیم.»

وی همچنین درباره وضعیت "سپیده رشنو"، گفت: «از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم . بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم ولی خارج از فضای رسانه. چرا که می‌خواهیم بررسی کنیم و نتایجش دقیقش را در آینده نزدیک به مردم اعلام کنیم. چون ممکن است این شبهات خیلی دقیق نباشد، بنابراین ابتدا باید اطمینان حاصل و بعد صحبت کنیم. ولی در حال پیگیری این موضوع به صورت ویژه هستم.»

روز شنبه کیفرخواست کیفرخواست صادرشده برای «سپیده رشنو» به وی ابلاغ شد. خبرگزاری میزان در اینباره گزارش داد که متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین