کد خبر: ۷۸۹۱۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

بررسی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی ماده‌ای از طرح انتقال سوابق بیمه‌ای در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در رابطه با تعیین مبنای محاسبه اختلاف نظر وجود داشت ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.
بررسی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای در کمیسیون اجتماعی
آفتاب‌‌نیوز :

حسن لطفی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون بررسی ماده 4 ارجاعی از صحن علنی مجلس به کمیسیون اجتماعی در رابطه با طرح انتقال سوابق بیمه ای را در دستورکار داشتیم.

وی افزود: بحث این بود که در انتقال سوابق و مابه التفاوت پرداختی مبنا چه باشد که به دلیل اینکه در تعیین مبنای محاسبه اختلاف نظر وجود داشت، ادامه بررسی به این موضوع به جلسه بعدی موکول شد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستورکار دیگر جلسه امروز کمسیون اجتماعی طرح ساماندهی کارکنان دولت بود که ماده واحده آن در جلسه هفته قبل به تصویب رسیده بود و ادامه بررسی آن نیز امروز انجام شد ولی به رای گذاشته نشد و ادامه رسیدگی به آن به جلسه بعدی (روز سه شنبه) کمیسیون موکول شد.

لطفی در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه امروز کمیسیون نمایندگانی از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سازمان تامین اجتماعی کشور حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین