کد خبر: ۷۸۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
صنعت خودرویی ایران مناسب و ایمن نیست

رئیس پلیس راهور: مگر در خودروهای تولید داخل "تی ان تی" قرار دارد؟

سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند. سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد؛ بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می‌گردد.
رئیس پلیس راهور: مگر در خودروهای تولید داخل
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راهور گفت: اخیرا تصادفی بین ۲ خودرو پژو رخ داد که ۹ نفر در این ۲ خودرو کامل سوختند، مگر در این خودرو‌ها تی ان تی قرار داشت؟

سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش ناایمن هستند.

به گفته رئیس پلیس راهور در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

او می‌گوید: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم دارد؛ بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور باز می‌گردد.

هادیانفر درباره اربعین گفت: بیشترین تصادفات در این بخش مربوط به نداشتن راه‌های جدا شونده، خستگی و خواب آلودگی بوده است. امسال بیش از ۲ میلیون نفر تاکنون برای اربعین ثبت نام کرده اند که پیش بینی شده که امسال ۹ روز قبل از اربعین این سفر‌ها شروع می‌شود؛ بنابراین باید مدیریت زمان داشته باشیم. ۳ مرز مهران، چذابه و شلمچه بیشترین تردد را خواهد داشت که ۶۵ درصد آن از مرز مهران خواهد بود.

او گفت: در شهریور بیشترین تصادفات را خواهیم داشت و از ۱۵ شهریور سفر‌های پایانی مردم شروع می‌شود و بیشترین مسیر‌های پر تردد هم برای خراسان رضوی، گیلان و مازندران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
20
6
تخصص این آقا چیه؟
...مقایسه هایی که میکنی آخره کارشناسیه!
آقا / خانم آفتاب شما بهت چی میرسه که هر وقت این یارو حرف میزنه از ده تا حرفش اونی که مربوط به خودرو سازی هست رو تیتر می کنی نکنه خودت وارد کننده ای!
یکی به نعل میزنید یکی به تخته از یکطرف میگید کالای ایرانی از اونطرف میزنید تو سر بعضی کالاهای ایرانی!
شما کدوم کالای ایرانی رو اگر با چهار تولید کننده برترش تو دنیا مقایسه کنید حرفی برای گفتن دارد؟
خودرو داخلی هم مثل بقیه جنسای داخلی بی کیفیت است درست اما راه درست شدنش چیه بستن درش؟
تازه این خودرو سازی که اینقدر بدش رو میگید دست کیه؟ خودرو سازی مثل یه چاه نفت براتون که همتون افتادید روش و تا میتونید ازش میخورید بعد هم برای ...شروع می کنید به انتقاد از اون!
اگر راست می گگید دست از سرش ور دارید و تحویل بخش خصوصی ( نه خصولتی نه پسرخاله نه آقا زاده و...) بدید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین