کد خبر: ۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۵
رئیس قوه قضاییه:

اميدواريم به فرمايشات رهبر انقلاب در ديدار با هيئت دولت عمل شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئيس قوه قضائيه گفت: «اميدواريم با عمل به فرمايشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ديدار اخير خود با اعضای هيات دولت شاهد تحقق هر چه بهتر برنامه‌ها و سياست‌های نظام باشيم».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از روابط عمومی قوه قضائيه، سيد محمود هاشمی شاهرودی رئيس قوه قضائيه امروز دوشنبه در جلسه امروز مسئولان عالی قضايی با تبريك فرا رسيدن هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر ابراز اميدواری كرد دولت بتواند با استفاده از ظرفيت‌های موجود و با اتكا به توانمندی‌های مديران در رده‌های مختلف و با حمايت‌های مردمی در پيشبرد امور اجرايی كشور بيش از پيش موفق عمل كند. 

رئيس قوه قضائيه تاكيد كرد: «اميدواريم با عمل به فرمايشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ديدار اخير خود با اعضای هيات دولت و همدلی ميان قوای كشور، شاهد شكوفايی و تحقق هر چه بهتر برنامه‌ها و سياست‌های نظام باشيم».
 
هاشمی شاهرودی افزود: «تمام مديران و مسئولان نظام اسلامی بايد بيانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای دستيابی به پيشرفت و عدالت در دهه چهارم انقلاب را سرلوحه كارها و برنامه‌ريزي‌های خود قرار دهند».
 
رئيس قوه قضائيه در ادامه با تسليت درگذشت آيت‌الله مرعشی از وی به عنوان يكی از چهره‌های درخشان نظام و دستگاه قضايی نام برد. 

رئيس قوه قضائيه همچنين با گراميداشت ياد شهيد لاجوردی گفت: «آن شهيد بزرگوار انسانی پركار، وارسته و دلسوز انقلاب بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین