کد خبر: ۷۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

حضور بی‌حاشیه تیم ملی در جام جهانی برایمان مهم است

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان یک رشته، پرمخاطب تاثیر فراوانی در حوزه اجتماعی دارد.
حضور بی‌حاشیه تیم ملی در جام جهانی برایمان مهم است
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد پولادگر که به جای سیدحمید سجادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، درخصوص علت غیبت وزیر در مجمع اظهار داشت: وزیر ورزش امروز به مناسبت هفته دولت، خدمت مقام معظم رهبری مشرف شدند و به همین خاطر به بنده ماموریت دادند تا در این جلسه حاضر شوم.

معاون وزیر ورزش افزود: به همه عزیزانی که تا امروز در فدراسیون فوتبال تلاش کردند تا این مجمع برگزار شود، خدا قوت می‌گویم. برگزاری مجمع، نماد ثبات، امنیت و مدیریت است. بدون شک انتخابات یعنی بالغ شدن یک مجمع؛ یعنی ما خودمان می‌توانیم برای خود تصمیم بگیریم. امیدوارم مجمع انتخاباتی امروز به دور از هرگونه حاشیه‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: در این هفته ۲ انتخابات بسیار مهم در حوزه ورزش کشور داشتیم. انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد. امروز هم با حمایت شما انتخابات فدراسیون فوتبال را که یکی از مهم‌ترین فدراسیون‌ها به لحاظ تعداد مخاطبان است و تاثیر فراوانی در حوزه اجتماعی دارد، برگزار می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش ضمن تشکر از سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: از برادر عزیزم میرشاد ماجدی که در این چند ماه مسئولیت مهم سرپرستی فدراسیون را عهده‌دار بود، تشکر می‌کنم. کامرانی‌فر هم مسئولیت سنگینی برعهد داشت. از هر دو عزیز متشکرم که مقدمات لازم را فراهم کردند تا انتخابات در تاریخ و زمان تعیین شده برگزار شود. آرزو می‌کنم همگی شما که جمع کثیری از شما را می‌شناسم و دلسوز ورزش کشور هستید، کمک کنید تا همگی با هم انتخابات را برگزار کنیم. چرا که در فوتبال به ثبات و مدیریت خوب نیاز داریم. مردم منتظر برگزاری جام جهانی هستند و چقدر خوب است که همگی ما در شادی مردم نقش داشته باشیم. چرا که جام جهانی رویداد بسیار مهمی است که بینندگان زیادی در جهان دارد و همه کشور‌ها افتخار می‌کنند که در آن نماینده داشته باشند، حضور بی‌حاشیه و قدرتمند تیم ملی در این رویداد برایمان مهم است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین