کد خبر: ۷۹۱۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

اولین واکنش تاج به تغییر سرمربی تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.
اولین واکنش تاج به تغییر سرمربی تیم ملی
آفتاب‌‌نیوز :

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

مهدی تاج بعد از پایان انتخابات، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و رای خوبی دادند. هرچند اتفاقاتی از قبل افتاد که مایل نیستم راجع به آن صحبت کنم.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و به سمت تعامل، تفاهم و برنامه ریزی برویم. برداشتم از کنفدراسیون آسیا و رقبای ما این است که اگر همین الان همه دست به هم بدهیم از کره جنوبی، ژاپن و قطر چند بر صفر عقب هستیم و حتماً باید جلو بزنیم. ما ایران با شهامت و گسترده هستیم و اول فوتبال آسیا هستیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بحث صدور مجوز حرفه‌ای و تعلیق آن برای ما مهم است که یک سال دیگر تمدید شده است. نباید بپذیریم استقلال و پرسپولیس از آسیا بیرون باشند. این برای ما خوب نیست بخصوص اینکه صدور مجوز حرفه‌ای را از ما گرفتند و دیگران باید ما را ممیزی کنند.

خبرنگاری از تاج درباره احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید سؤال پرسید. تاج گفت: درباره کادر فنی تیم ملی صحبت نمی‌کنم.

وی همچنین در واکنش به اینکه میرشاد ماجدی گفته بود انتخاب سرمربی جدید را به عنوان عضو هیات رئیسه امضا نمی‌کند، گفت: الان صحبت نمی‌کنم.

تاج همچنین از صحبت درباره استعفای حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال و انتخاب جانشین او خودداری کرد.

«آیا دوباره فدراسیون پنج ستاره تکرار می‌شود؟» رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال گفت: اینکه برای گذشته بود. باید تلاش کنیم. در فوتبال ساحلی دوم دنیا بودیم، اما الان هفدهم و هجدهم هستیم. فوتسال هم همینطور. برای جوانان و نوجوانان هم باید تلاش کنیم. بحث اساسنامه هم هست.

تاج درباره اینکه آیا پرونده قضایی دارد، تصریح کرد: نمی‌دانم.

وی همچنین در واکنش به احتمال حضور علی خطیر در فدراسیون به عنوان دبیر کل، اظهار کرد: اطلاعی ندارم. صحبت این‌طوری هم ندارم. جوابم فقط «نه» است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌هایش برای استفاده از کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: موضوع مهمی است. ۹ داور الیت زن و مرد داریم که همه آن‌ها حذف شده‌اند. فقط آقای فغانی را داریم. فغانی می‌تواند در مسابقات شرکت کند آن‌هم بدون کمک داور.

او در گفتگوی تلویزیونی خود هم به برنامه ریزی برای بهتر شدن شرایط فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: هیچ اختلافی با هیات رئیسه نداریم. همه این‌ها را خودم منصوب کرده‌ام. ما فقط دنبال تعامل و تفاهم و همکاری هستیم.

وی گفت: تیم ملی شرایط خوبی در پیش خواهد داشت. تیم ملی بسیار قدرتمندی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون درباره استعفای دبیر کل و سرمربی تیم ملی فوتسال هم گفت: اطلاعی ندارم. نه استعفایی دیده‌ام نه صحبت‌ها را شنیده‌ام. الان از سالن آمدیم بیرون و طبیعی است که باید در مورد این مسائل فکر کنیم و با هیات رئیسه بررسی کنیم و ببینیم بهترین تصمیم چه چیزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین