کد خبر: ۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۴

مرغ 2550 تومانی، وعده‌ای که محقق نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرغ کیلویی 2550 تومانی که قرار بود طبق وعده رئیس مجمع امور صنفی و توزیعی تهران از امروز در میادین میوه و تره‌بار توزیع شود، توزیع نشد.

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، کیانوش جعفری سخنگوی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: «امروز مرغی با قیمت 2550 تومان وارد هیچکدام از 13 میدان میوه و تره‌بار شهرداری تهران که قرار بود توزیع شود، نشد». 

به گزارش فارس، قاسم نوده فراهانی رئیس مجمع امور صنفی و توزیعی تهران در این گفت‌وگو از توزیع مرغ تازه به قیمت 2550 تومان از چهارشنبه هفته جاری خبر داده بود. 

وی در خصوص مهار گرانی قیمت مرغ در چند روز اخیر اظهار داشت: «‌از چهارشنبه در 200 واحد صنفی و میادین میوه و تره‌بار مرغ تازه به قیمت کیلویی 2550 تومان و مرغ منجمد کشتار تهران به قیمت کیلویی 2300 تومان توزیع می‌شود». 

وی افزود: «در کل فروشگاه‌های رفاه، شهروند و میادین میوه و تره‌بار مرغ به قیمت‌های فوق توزیع می‌شود تا بتواند تا حد زیادی گرانی‌های پیش آمده را مهار کند». 

فراهانی گفت: «طبق روال هر ساله برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در ایام ماه مبارک رمضان گوشت قرمز و در ایام بازگشایی مدارس لوازم التحریر و کیف و کفش به قیمت مناسب در بین شهروندان توزیع شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین