کد خبر: ۷۹۱۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

طعنه عجیب پیشکسوت پرسپولیس به یورگن لوکادیا

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات مثبتی که در هفته چهارم برای پرسپولیس رخ داد می‌توان گفت این تیم در همه زمینه‌ها مقابل صنعت نفت آبادان جفت شیش آورد.
طعنه عجیب پیشکسوت پرسپولیس به یورگن لوکادیا
آفتاب‌‌نیوز :

جمشید شاه محمدی، مهاجم اسبق پرسپولیس درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در حضور بانوان اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی پرسپولیس و برد این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم، چون که پرسپولیس برنده شد آن هم در حضور بانوانی که به استادیوم رفته بودند، همچنین، چون با این برد به صدر جدول رفت و البته مهاجم تازه واردش هم گل زد می‌توان گفت پرسپولیس همه جوره خوش شانسی آورد. برای تیم که چنین وضعیتی دارد خیلی خوشحالم.

چون بانوان پرسپولیسی بالاخره بعد از سالیان سال توانستند به استادیوم بیایند. خدا پدر و مادر آن کسی که مجوز این کار را صادر کرد را بیامرزد. این اتفاق مهم، هم انگیزه‌ای برای آقایان میشود که در استادیوم رعایت فرهنگ و ادب را داشته باشند و هم برای بانوان، که بیشتر از قبل از پرسپولیس حمایت کنند. این موضوع دغدغه خیلی‌ها بود و نگران بودند که چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد. من معتقدم حضور بانوان در استادیوم کاملاً مثبت است.

بازی را چطور دیدید؟ به نظرتان فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت زیبا بود؟

بازی در نیمه اول چنگی به دل نمی‌زد. پرسپولیس در نیمه دوم بهتر ظاهر شد. فوتبال این تیم را در ۴۵ دقیقه دوم بیشتر پسندیدم. متاسفانه پرسپولیس هنوز آن تیمی‌که دوست داریم نیست. روان بازی نمی‌کند، راحت حریف را تحت فشار قرار نمی‌دهد. اصطلاحاً ششدانگ نیست. پرسپولیس وقتی پرسپولیس است کل تیم از عقب تا جلو مثل یک ساعت با هم کار کنند.

صنعت نفت چطور حریفی بود؟

به نظرم تیم آبادان مثل همیشه آمده بود تا فوتبال بازی کند. آن‌ها ضد فوتبال کار نکردند. منطقی فوتبال بازی می‌کردند و گاهی هم خطراتی به وجود آوردند و ما خوشحالیم که بردیم، چون مهم سه امتیاز بود.

گلزنی مهاجم هلندی پرسپولیس تا چه اندازه در این بازی اهمیت داشت؟

لوکادیا یک گل حرفه‌ای زد. البته هنوز بدنش آمادگی کامل را ندارد. متاسفانه ما خودمان او را با این شرایط قبول کردیم. ما وقتی خودمان به خارج از کشور می‌رویم سعی می‌کنیم در بهترین شرایط باشیم، اما می‌رویم بازیکن را در بدترین حالت می‌آوریم اینجا، آماده می‌کنیم، فوتبال یادش میدهیم وبعد عرب‌ها سال بعد او را می‌برند. حالا ببینید همین لوکادیا اگر سال بعد به تیم‌های عربی نرفت! چه جایی بهتر از پرسپولیس که فوتبالش هم دیده می‌شود. این‌ها از زرنگی فوتبالیست‌های خارجی است. اصلاً ایشان بهترین بازیکن دنیا هم که باشد با یک گل نمی‌توان درباره اش نظر داد.

اما خیلی‌ها او را پسندیده‌اند؟

مهم نیست. من نظر خودم را می‌گویم، حتی اگر به من حمله شود. من حرفم را می‌زنم. لوکادیا درست در پست من بازی می‌کند. من فوتبالش را زیر نظر داشتم. در نیمه دوم فقط یک پاس رو به عقب داد و کار مثبتی نکرد. اگر آن یک گل را هم نمی‌زد که دیگر حقوقش حلال نبود.

نقطه قوت پرسپولیس کجاست؟

در دفاع و درون دروازه. بیرانوند با حضور در اروپا حالا دروازه بان با تجربه‌ای شده و با همین تجربیات هم توانست موقعیت خوبی را از حریف بگیرد. امیدوارم در جام جهانی بدرخشد و همزمان در پرسپولیس موفق باشد.

درباره صدرنشینی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

قطعاً پرسپولیس اگر هفته به هفته رو به رشد باشد می‌تواند این صدرنشینی را ادامه بدهد. انشاالله که دیگر صدر را به تیم دیگری ندهد. اما من معتقدم امسال تیم‌های فولاد، سپاهان و رقبای دیگر پرسپولیس خیلی به این تیم نزدیک هستند. گاهی اوقات فاصله تنها ۳۰ درصدی است، اما امسال فاصله‌ها ۱۰ درصدی شده اند که آنهم شاید به خاطر نبودن یک بازیکن یا مصدومیت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین