کد خبر: ۷۹۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

تفاوت افکار ساپینتو با فرهاد مجیدی در کجاست؟

پیشکسوت استقلال گفت: فصل گذشته «فرهاد مجیدی» فوتبالِ اقتصادی را در دستور کار قرار داده بود، اما افکار ساپینتو متفاوت با سرمربی گذشته این تیم است.
تفاوت افکار ساپینتو با فرهاد مجیدی در کجاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

«علی لطیفی» اظهار داشت: استقلال هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده است و ریکاردو ساپینتو نتوانسته برنامه‌هایی را که در ذهنش است پیاده کند؛ او دنبال فوتبال مالکانه است، اما در این راه موفق نبوده است.

پیشکسوت استقلال خاطرشنان کرد: اگرچه ایرادات زیادی در تیم استقلال دیده می‌شود، اما باید به ساپینتو حداقل ۶ هفته زمان داد، من این موضوع را به شما قبلا گفته بودم و بر این باور هستم او برای آنکه بتواند افکارش را در بین بازیکنان جا بیندازد به وقت و تمرینات بیشتری نیاز دارد.

لطیفی تصریح کرد: فصل گذشته فرهاد مجیدی فوتبال اقتصادی را در دستور کار قرار داده بود، اما افکار ساپینتو متفاوت با سرمربی گذشته این تیم است، او می‌خواهد هجومی بازی کند و مالکیت توپ در اختیار تیمش باشد.

وی تاکید کرد: استقلال در ساختار دفاعی با مشکل خاصی روبرو نیست و به طور حتم زوج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرامند بهتر نیز خواهد شد، اما در هافبک و حمله با چالش روبروست، یک هافبک طراح که بتواند موقعیت سازی کند و یا مهاجم گلزن که از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده لازم را ببرد مشکل این روز‌های استقلال است.

بازیکن اسبق استقلال همچنین در پایان گفت: درباره ارسلان مطهری باید بگویم رفتاری خوبی با او نشد، او یک فوتبالیستی است که چند سال در استقلال بازی کرده و به پیشنهاد باشگاه قراردادش همین چند هفته پیش تمدید شد حالا که در فهرست مازاد قرار گرفت می‌توانستند برخورد بهتر و محترمانه‌تری با وی داشته باشند و این رفتار‌ها باعث شد او لجبازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین