کد خبر: ۷۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

آبروریزی بزرگ در راه جام جهانی /ما از پس جواد خیابانی هم برنمی‌آئیم!

کشور همسایه در تدارک برگزاری بهترین جام جهانی تاریخ است ما از برگزاری مراسم رونمایی از کاپش عاجزیم؛ آنوقت ادعایمان گوش فلک را هم کر کرده است.
آبروریزی بزرگ در راه جام جهانی /ما از پس جواد خیابانی هم برنمی‌آئیم!
آفتاب‌‌نیوز :

پای حرف که می‌افتد برای میزبانی همه تورنمنت‌های عالم آماده ایم، اما در عمل از پس کنترل یک «جواد خیابانی» هم بر نمی‌آئیم.

أسف‌ناک‌تر ماجرا اینجاست که نه تنها هیچ احدی از فدراسیون این بی‌آبرویی را گردن نمی‌گیرد که جواد خیابانی به عنوان مجری مراسم با خنده می‌گوید: «خب من کردم دیگه چی کار کنم؟! اصلا خاک عالم تو سر من؟! حق هم دارند دوست دارند با جام جهانی عکس بگیرند...»

«مشت نمونه خروار است» دقیقاً یعنی همین. یک نگاه اجمالی به هر جای این فوتبال بیاندازید همین قدر بی کفایتی موج می‌زند. نه تنها نشانی از تدبیر و مدیریت مشاهده نمی‌کنید بلکه این احتمال وجود دارد یکی صراحتاً بگوید: «خب من کردم دیگه چی کار کنم!» یعنی نه تنها شرمسار نیست که حتی از تبعات اشتباهاتش هم نمی‌ترسد.

حالا اینکه جواد خیابانی چقدر در این آبروریزی بین المللی دخیل است یک بحث است اینکه به رغم همه اشتباهات ریز و درشت خیابانی، باز هم او برای همچین مراسم مهمی انتخاب می‌شود یک بحث دیگر. یعنی در فدراسیون فوتبال به عنوان میزبان اصلی مراسم یک نفر پیدا نشد بگوید چرا جواد خیابانی؟

خلاصه به همت مدیریت ناکارآمد فدراسیون و البته جناب مجری بار دیگر ثابت شد برای رسیدن به اعتبار جهانی، اول باید جلوی آبروریزی‌های بین المللی را بگیریم که متأسفانه همین یک کار هم از عهده مدیران ما ساخته نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین