مهندسین صدا، مسئول تنظیم پخش صدا قبل و هنگام اجرای کنسرت ها هستند. اجرای کنسرت در استادیوم های بزرگ، به دلیل اکو شدن ، فضای باز و فاصله زیاد تماشاگران، بسیار چالش برانگیز است. با برخورد صدا به صفحات بزرگ، صدای خواننده اکو می شود. این اکو شدن صدا آنقدر مشکل ساز است که برخی خوننده ها کنسرشان را به اجبار لغو میکنند.
تا کنون مهندسین صدا برای حل این مشکل راه های مختلفی را پیش گرفتند. اما آنچنان موفق نبودند. یکی از راه های جذب اکوی صدا، پارچه های چیندار در اطراف استادیوم ها بود. اما تا زمانی کاربرد داشت که طرفدران آن ها از بین نبرند. در سیاتل هم با ساخت سقف از جنس خاصی سعی کردند صدا های اضافی را بگیرند. اما علاوه بر اکو شدن صدا، مشکل دما و رطوبت هم به وجود می آورد.
اما ساخت و ساز ورزشگاه تازه تاسیس یو بی اس در نیویورک تمام این مشکلات را در نظر گرفته بود. صندلی های روکشدار صدا های اضافی را جذب کردند. باس ترپهای پخش کنندههای صدا و سوراخ های بزرگ داخل استادیوم، اکوی صدا را تا حد زیادی کاهش داد. و سرانجام صدای بیلی آیلیش در کنسرت نیویورک تاریخ ساز شد!