کد خبر: ۷۹۲۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

گل‌محمدی: حداقل هزینه ۳ تیم از پرسپولیس بالاتر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل هوادار برای ما مهم است و ۳ امتیاز را می‌خواهیم.
گل‌محمدی: حداقل هزینه ۳ تیم از پرسپولیس بالاتر است
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار داشت: ما در هفته پنجم لیگ قرار داریم و بازی خیلی مهمی در پیش داریم. این امتیازات به ما کمک می‌کند و هدف اصلی ما کسب ۳ امتیاز است. هوادار تیم سخت کوش و فنی است و بازیکنان جوانی در اختیار دارد.

*شرایط زمین در دستگردی خوب نیست

وی ادامه داد: ما بازی راحتی نداریم. شرایط زمین چمن خوب نیست و کار تاکتیکی آنجا بد انجام می‌شود، اما بازی باید روی هوا و فیزیکی انجام شود. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما ما تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم. شرایط زمین دستگردی خوب نیست؛ چراکه سه تیم آنجا بازی می‌کنند و چند تیم هم تمرین می‌کنند که همین مسئله باعث می‌شود شرایط زمین خوب نباشد.

*هیچ برنامه‌ای برای افزایش امکانات و شرایط بهتر وجود ندارد

گل محمدی افزود: متاسفانه به جای اضافه کردن امکانات، شرایط به گونه‌ای است که هر سال از نظر امکانات پس‌رفت می‌کنیم. شهری که فرودگاه ندارد استادیوم دارد، یا شهری که استادیوم دارد هتل ندارد! من از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم به این مسائل توجه کرده و نظارت بیشتری داشته باشند. این مسائل برای لیگ ایران خوب نیست، چون ما از نظر امکانات ضعیف و فقیر هستیم. هیچ برنامه‌ای هم برای ایجاد شرایط بهتر وجود ندارد. زمین چمن ورزشگاه آزادی هم شرایط خوبی ندارد؛ چراکه آنجا پرسپولیس، استقلال و تیم ملی بازی می‌کنند. ما اگر دنبال کیفیت و لذت فوتبال هستیم باید شرایطی را هم فراهم کنیم.

*شرایط بازی فردا سخت و غیرقابل پیش بینی است

من گلایه خودم را مطرح کردم تا شاید کسی به خودش بیاید. امیدوارم بازی فردا برای ما همراه با ۳ امتیاز باشد. ما شرایط خوبی داریم، ولی بازی فردا سخت است. شرایط بازی غیرقابل پیش‌بینی است، اما امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

*حداقل هزینه ۳ تیم از پرسپولیس بالاتر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه یکی از باشگاه‌ها به مبلغ قرارداد دو مهاجم خارجی پرسپولیس معترض شده، افزود: من شخصا دوستدارم فوتبالی حرف بزنم، اما این صحبت‌ها واقعیت ندارد. من حداقل سه تیم را می‌شناسم که هزینه آن‌ها بالاتر از ماست و از بقیه تیم‌ها بی‌خبرم. مشخصا ما بر اساس نیازهایمان یارگیری و هزینه کردیم، اما ذهن خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. باشگاه باید به این مسائل ورود کند.

*دیاباته به بازی فردا مقابل هوادار نمی‌رسد

گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیاباته و اینکه آیا او دیر اضافه نشده، افزود: او به بازی فردا نمی‌رسد؛ چراکه شرایط جسمانی‌اش به شکلی نیست که آماده بازی باشد و چند هفته‌ای کار دارد، اما اگر دو ماه پیش به ما اضافه می‌شد بهتر بود. با این همه از تلاش باشگاه تشکر می‌کنم که همکاری خوبی انجام داده است. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم؛ چراکه خوب یارگیری کردیم و بازیکنانی به ما اضافه شدند که عاشق پرسپولیس هستند. آن‌ها از پیشنهادات بهتری گذشتند و با جان و دل زحمت می‌کشند.

*حضور ۹ بازیکن در اردوی تیم ملی تاثیر خوبی برای ما ندارد

وی درباره حضور ۹ بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: این اتفاق قطعا تاثیر خوبی برای ما ندارد؛ چراکه ما به همه بازیکنان در کنار هم نیاز داریم، اما باعث افتخار است که ۹ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده‌اند. من برای بازیکنان تیم ملی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چراکه همیشه تیم ملی اولویت دارد.

*درباره کادرفنی تیم ملی نظر نمی‌دهم، چون حاشیه درست می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی و اینکه آیا شما موافق تغییر و تحول در کادر فنی این تیم هستید یا نه، تصریح کرد: نظرات کارشناسان و فوتبالی‌ها در این خصوص خیلی مهم نیست و من هم در بحث انتخاب کادر فنی تیم ملی نظر خاصی ندارم؛ چراکه هرچه بگویم حاشیه درست می‌شود. اتفاقات در فوتبال ما غیرقابل پیش‌بینی است و باید گوش‌های خود را تیز کنیم تا افکار را بشنویم. من برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم و هر کسی هم که در کادر فنی باشد هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم.

* باید در همه خطوط تقویت می‌شدیم

گل محمدی درباره انتقاد به یکی از پیشکسوتان این باشگاه برای جذب دو مهاجم خارجی افزود: ما باید در همه خطوط تقویت می‌شدیم که خط حمله هم از آن جمله بود. وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می‌شود باید تیم تقویت شود که خط حمله هم جزئی از آن است.

*لوکادیا بازی به بازی بهتر می‌شود

وی در مورد آخرین وضعیت لوکادیا گفت: او با توجه به دو بازی که انجام داده شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود.

*مشکلی در پست دفاع چپ نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مدافعان چپ این تیم گفت: ما در دفاع چپ علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را بعد از بازگشت او خواهیم داشت و مشکلی در این پست نداریم.

*خیلی بد است که بازی پرسپولیس بدون تماشاگر است

گل محمدی درباره غیبت تماشاگران در بازی فردا مقابل هوادار تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که بازی‌ها با تماشاگران خوب است. ما تیم بزرگی هستیم که هر جا بازی می‌کنیم هوادار داریم. این خیلی بد است که بازی‌های هفته پنجم با تماشاگر انجام شود، اما بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد. ما دوست داریم که با حضور تماشاگران بازی کنیم، اما در بحث امکانات و زیرساخت‌ها مسائل غیرفوتبالی در میان است. باید این مشکلات حل شود. اگر ورزشگاه دستگردی آمادگی حضور تماشاگر را ندارد، نباید آمادگی انجام بازی هم داشته باشد.

*محرومیت استقلال و پرسپولیس نشان از حرفه‌ای نبودن لیگ است

وی در خصوص اینکه آیا لیگ فوتبال ما حرفه‌ای است یا نه، افزود: نمی‌دانم چه بگویم؛ چراکه خودم هم در این لیگ فعالیت می‌کنم، اما نمی‌شود گفت که لیگ ما حرفه‌ای است. حتی باشگاه‌های بزرگ ما هم از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌شوند. ما حرفه‌ای نیستیم و دیدید که سال گذشته هم پرسپولیس و استقلال به دلیل همین مسائل از حضور در آسیا محروم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین