کد خبر: ۷۹۲۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
تبلیغات

چه زمانی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب است؟

یکی از اهداف کسب‌وکار‌ها از انتشار رپورتاژ آگهی، رساندن صدای خود به گوش افراد است. هرچه تعداد کسانی که این صدا را می‌شنوند بیشتر باشد، احتمالا افراد بیشتری جذب خواهند شد و با محصولات و خدمات شما آشنایی پیدا می‌کنند.
چه زمانی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب است؟
آفتاب‌‌نیوز :

در همین راستا برای تمام کسب‌وکار‌هایی که قصد انجام تبلیغات به این شیوه را دارند، مهم است بدانند در چه زمانی بیشترین تعداد کاربر حضور دارد تا با برنامه‌ریزی از آن زمان استفاده کنند و نتیجه بهتری بگیرند. در این مطلب جزئیات این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

آیا زمان به تنهایی برای موفقیت رپورتاژ کافی‌ست؟

کسب‌وکاری که قصد دارد خود را از طریق رپورتاژ آگهی معرفی کند، باید فاکتور‌های مختلفی را درنظر بگیرد. اگر با این شیوه از تبلیغات آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله "رپورتاژ آگهی چیست؟ " را در سایت تریبون مطالعه کنید.

در دنیای امروزی که کاربران حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها را دریافت می‌کنند، اگر خلاقیت نداشته باشید و نتوانید توجه کاربران را جلب کنید، با احتمال کمی به موفقیت خواهید رسید. همچنین کاربران محتوایی را دوست دارند که در کوتاه‌ترین زمان بتواند بهترین و جامع‌ترین پاسخ را برای رفع دغدغه‌ای که دارند، فراهم کند. پس در کنار خلاقیت، باید بتوانید به طور مشخص مخاطب و نیازش را درک کنید و برای آن جواب مناسبی درنظر داشته باشید. این‌ها موارد مکملی هستند که در کنار زمان درست می‌توانند شما را در تبلیغات به موفقیت برسانند؛ بنابراین نمی‌توان با قاطعیت گفت که اگر رپورتاژ در زمان درست منتشر شود، ۱۰۰ درصد با موفقیت همراه است و زمان تنها یک تکه از پازلی است که برای به ثمر رسیدن محتوای تبلیغاتی خود نیاز دارید.

چگونه زمان مناسب را پیدا کنیم؟

برای انجام برخی از تبلیغات شما اطلاعاتی از زمان استفاده کاربران، می‌توانید داشته باشید. مثلا در پلتفرم اینستاگرام، هر صفحه‌ای به صورت مجزا از زمان بازدید خود اطلاع دارد و می‌داند که در چه روزی در هفته، چه ساعتی، حدودا چه میزان بازدیدی دارد. اما در انواع دیگر تبلیغات مثل رپورتاژ آگهی‌ها، خیلی مشخص نیست که هر سایتی در چه زمانی بیشترین ترافیک را دارد و چه زمانی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب‌تر است.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، صفحه‌ای که قرار است در آن تبلیغ کنید، در ساعاتی که بازدهی بیشتری دارند، مبلغ اضافه‌تری را می‌گیرد و آن را برای شما رزرو می‌کند؛ اما در رسانه‌ها چنین امکانی وجود ندارد و شما نمی‌توانید دخل و تصرفی در ساعت انتشار رپورتاژ خود داشته باشید، ولی می‌توانید روزی که قرار است محتوای شما منتشر شود را انتخاب کنید.

طبق تحقیقات انجام‌شده، سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات در روز‌های شنبه و سه‌شنبه نسبت به سایر روز‌های هفته ترافیک بیشتری را تجربه می‌کنند. این آمار می‌تواند در انتشار رپورتاژ آگهی به کسب‌وکار شما کمک زیادی کند؛ اگر در این روز‌ها رپورتاژ خود را منتشر کنید، احتمال اینکه کاربران بیشتری آن را ببینند هم افزایش می‌یابد.

کسب‌وکار‌ها در چه زمانی رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند؟

براساس گزارش سالانه ۱۴۰۰ تریبون، کاربران در سال ۱۴۰۰، روز‌های یکشنبه و دوشنبه را بیشتر از سایر روز‌های هفته برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کرده‌اند. شاید تصور کنید که این آمار چقدر با روز‌های پرترافیک رسانه‌ها متفاوت است و اکثر کسب‌وکار‌ها در روز اشتباهی رپورتاژ آگهی منتشر کرده‌اند؛ اما با نگاهی دقیق‌تر به این آمار، می‌توان متوجه شد که در روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه، تفاوت زیادی در انتشار رپورتاژ آگهی وجود ندارد و با اختلاف خیلی کمی یکشنبه و دوشنبه بالاتر از بقیه هستند.

چه زمانی برای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب است؟

برای مشاهده دقیق‌تر این آمار و سایر اطلاعات مفید در مورد انتشار رپورتاژ آگهی می‌توانید نگاهی به گزارش سال ۱۴۰۰ تریبون بیاندازید و برای سال جدید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید و از رپورتاژ‌های خود نتیجه بهتری دریافت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین