کد خبر: ۷۹۲۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
تبلیغات

چگونه اپل آیدی جدید را جایگزین قبلی کنیم؟

در گذشته با جایگزین کردن اپل آیدی اطلاعات گوشی حذف می‌شد، اما اکنون راه حلی وجود دارد که با انجام آن دیگر اطلاعات حذف نخواهد شد.
چگونه اپل آیدی جدید را جایگزین قبلی کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های جدانشدنی محصولات اپل داشتن اپل آیدی بوده که در واقع هویت کاربران است. اما در کشورمان به دلیل تحریم بودن، نمی‌توان اپل آیدی ساخت و چاره‌ای جز خرید آن نیست؛ حالا از کجا اپل ایدی بگیریم که معتبر و دائمی باشد هم خود بحثی جدا است. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که فرد اپل آیدی جدیدی تهیه کرده و می‌خواهد آن را جایگزین اپل آیدی قبلی کند. در این مطلب قصد داریم نحوه جایگزین کردن اپل آیدی جدید با قبلی را برای شما شرح دهیم.

اپل ایدی کجای گوشی نوشته شده

برای مشاهده اپل آیدی باید به قسمت تنظیمات و سپس بخش آیتونز و اپ استور رفت. در همان صفحه اول جلوی اپل آیدی نام آن نوشته شده است که به سادگی قابل مشاهده می‌باشد.

اگر اپل ایدی مطمئن، معتبر و دائمی می‌خوای پیشنهاد می‌کنیم به سایت آیدی تاپ (idtop.ir) سر بزنی چراکه از نظر کاربران بهترین و ارزان‌ترین سایت در زمینه فروش اپل ایدی است. ⭐ قیمت اپل ایدی ⭐ در این سایت استثنایی (ارزان‌تر از همه جا) می‌باشد که برای خرید باید روی لینک کلیک نمایید.

چگونه اپل آیدی را عوض کنیم؟

برای تغییر اپل آیدی در سه سیستم آیفون، آیپد و مک بوک باید روش‌های مختلفی را به کار گرفت. البته در آیفون و آیپد تقریبا مشابه بوده، اما در مک بوک دستورالعمل متفاوتی را باید پیش بگیرید که در ادامه به هر دو این موارد خواهیم پرداخت تا به سادگی بتوانید با نحوه تغییر اپل آیدی آشنا شوید.

تغییر اپل ایدی در ایفون

برای تغییر اپل آیدی آیفون خود نخست از اپل آیدی قبلی خارج شوید و سپس مراحل زیر را دنبال نمایید:

• ابتدا به بخش تنظیمات بروید.
• به قسمت iTunes & Store بروید.
• روی Apple ID لمس کرده و سپس Sign Out را انتخاب کنید.

نحوه تغییر اپل ایدی در گوشی آیفون

با انجام مراحل فوق از اپل آیدی پیشین خارج خواهید شد. در نهایت شاهد رویت شدن گزینه Sign In خواهید بود و با زدن روی آن اطلاعات اپل آیدی جدید را وارد نمایید. با انجام این مراحل یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال خواهد شد. به ایمیل خود رفته و با کلیک کردن روی لینک فعال سازی، اپل آیدی را فعال کنید.

تغییر اپل ایدی در مک بوک

تغییر اپل آیدی در مک بوک هم چنین ساختاری داشته به وب سایت appleid.apple.com روی مک خود رفته و در بخش اکانت روی Edit بزنید. در قسمت زیرین اپل آیدی بخشی به نام Change Apple ID وجود دارد که در آن با افزودن اپل آیدی جدید، به سادگی می‌توانید در مک خود جایگزینی اپل آیدی داشته باشید. در نهایت Continue را انتخاب کرده و فرآیند را به انتها برسانید.

آموزش جایگزین کردن اپل ایدی جدید

اگر اپل ایدی را عوض کنیم اطلاعات گوشی پاک میشود؟

در گذشته با جایگزین کردن اپل آیدی اطلاعات گوشی حذف می‌شد، اما اکنون راه حلی وجود دارد که با انجام آن دیگر اطلاعات حذف نخواهد شد.

• به سایت Apple ID رفته و مشخصات اپل آیدی قبلی خود را وارد کرده و لاگین کنید.
• سپس اتوماتیک به قسمت Sign-In and Security خواهید رفت.
• در بخش بعدی قسمت راست روی Apple ID کلیک نمایید.
• در کادر Change your Apple ID مشخصات جدید را وارد کنید.

خرید گیفت کارت

اگر نکته‌ای باقی مانده شما در بخش کامنت‌ها به این مطلب اضافه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین