کد خبر: ۷۹۲۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
تبلیغات

مقایسه همزمان قیمت بلیط هواپیما در ۶۵ سایت گردشگری در سفرمارکت

اگر قصد دارید برای سفر خود بلیط هواپیما تهیه کنید، بدون آنکه وقت زیادی را صرف جستجو در میان وب‌سایت‌های مختلف کنید و با باز کردن چندین صفحه، قیمت‌های آژانس هواپیمایی را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین و ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید، به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اولیه تان لیستی از بلیط هواپیمای ۶۵ وب سایت را ببینید و با مقایسه قیمت، امکانات و خدمات هرکدام ارزان‌ترین و بهترین را برای خود خریداری کنید.
مقایسه همزمان قیمت بلیط هواپیما در ۶۵ سایت گردشگری در سفرمارکت
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چرا خرید بلیط هواپیما از وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت می‌تواند وقت و پول شما را ذخیره کند.

در سفرمارکت چه خبره؟

سفرمارکت دارای موتور جستجوی هوشمند برای پیدا کردن اقلام مورد نیاز سفر نظیر بلیط هواپیما، بلیط قطار، اقامتگاه، هتل و تور گردشگری از میان صد‌ها وبسایت عرضه کننده این خدمات است. سفرمارکت را می‌توان یک بازار آنلاین فروش خدمات سفر دانست که در آن ۶۵ وب‌سایت مختلف عرضه کننده بلیط هواپیما حضور دارند.

موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن متناسب‌ترین بلیط هواپیمای مورد نظرتان را بر اساس علاقه، بودجه و سلیقه تان پیدا کنید. در این وبسایت لیستی از بلیط هواپیمای مسیر مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید از میان این لیست ارزان‌ترین و بهترین بلیط را خریداری کنید.

مقایسه همزمان قیمت بلیط هواپیما در ۶۵ سایت گردشگری در سفرمارکت

در وبسایت و اپلیکیشن سفرمارکت فیلتر‌های مختلفی وجود دارد که با فعال یا غیرفعال کردن گزینه‌های آن می‌توانید لیست نمایش‌داده‌شده را تغییر دهید. این فیلتر‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بلیط مورد نظرتان را پیدا کنید.

برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت می‌توانید وارد وب‌سایت آن به نشانی "safarmarket.com"شوید یا اپلیکیشن آن را از گوگل پلی یا کافه بازار یا مایکت دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

چرا این همه وبسایت؟

امکان خرید بلیط هواپیما از ۶۵ وب‌سایت مختلف در سفرمارکت، دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید با تنوعی از امکانات مختلف روبرو شوید و از میان آن‌ها بهترین را برای خود برگزینید.

با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت، درواقع وارد ۶۵ وب‌سایت مختلف شده‌اید و امکانات، خدمات و قیمت بلیط‌های هواپیمایی آن‌ها را در یک جا و یک صفحه می‌بینید و به راحتی می‌توانید قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

به همین دلیل سفرمارکت را می‌توان یک بازار بزرگ خرید بلیط هواپیما با تنوعی از محصولات مختلف دانست. این تنوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین بلیط را متناسب با علاقه و سلیقه خود خریداری کنید.

مزیت‌های خرید از سفرمارکت چیه؟

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید انواعی از بلیط‌های هواپیمایی را براساس معیار‌های مختلفی که در ادامه نام آن‌ها را می‌بینید، پیدا کنید:

بلیط چارتر یا سیستمی

شما در بخش فیلتر‌ها می‌توانید نوع بلیط خود را که شامل سیستمی یا چارتری است، انتخاب کنید. این حق انتخاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بلیط‌های ارزان‌قیمت‌تری را خریداری کنید. معمولاً وقتی زمان کمی به شروع پرواز‌های چارتری مانده باشد، قیمت نهایی آن‌ها کمتر می‌شود. پس اگر می‌خواهید برای چند روز آینده بلیط هواپیما تهیه کنید، می‌توانید گزینه چارتری را فعال کنید تا صرفاً بلیط‌هایی که به‌صورت چارتری برگزار می‌شود به شما نمایش داده شود. اگر هم می‌خواهید از چند هفته یا حتی چند ماه زودتر بلیط خود را تهیه کنید، به سراغ بلیط‌های سیستمی بروید. اگر بلیط‌های سیستمی را از چند هفته زودتر خریداری کنید، قیمت کمتری را بابت آن بلیط می‌پردازید.

بلیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی یا خارجی

با مراجعه به سفرمارکت می‌توانید شرکت هوایپمایی داخلی یا خارجی مورد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب شرکت هوایپمایی مورد دلخواهتان، نتایج جستجو تغییر می‌کند و تنها بلیط‌هایی را مشاهده خواهید کرد که توسط شرکت هوایپمایی مورد نظرتان عرضه می‌شود.

مقایسه همزمان قیمت بلیط هواپیما در ۶۵ سایت گردشگری در سفرمارکت

بلیط کلاس اکونومی یا بیزینس

در سفرمارکت می‌توانید کلاس پرواز خود را مشخص کنید. اگر دوست دارید هزینه بیشتری را بابت پرواز خود بپردازید تا امکانات و خدمات بیشتری را دریافت کنید، کلاس بیزینس را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید اقتصادی پرواز کنید و سفر مقرون‌به‌صرفه تری داشته باشید، کلاس اکونومی را انتخاب کنید.

انتخاب مدت‌زمان سفر

بعد از آنکه تاریخ پرواز خود را انتخاب کردید، در بخش فیلتر‌ها می‌توانید محدوده زمانی شروع پرواز رفت و برگشتتان را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید به‌موقع در فرودگاه حضور داشته باشید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

انتخاب پرواز بدون توقف

اگر می‌خواهید هرچه زودتر به مقصدتان سفر کنید و نمی‌خواهید در میانه راه پروازتان تغییر کند و در فرود گاه‌های میانه مسیر معطل شوید، می‌توانید پرواز بدون توقف را انتخاب کنید تا نتایج جستجو بر اساس انتخاب شما تغییر کند.

محدوده قیمت

چه بخواهید هزینه زیادی را بابت پرواز خود بپردازید، چه بخواهید اقتصادی سفر کنید و هزینه کمتری را بابت بلیط هواپیمای خود بپردازید، در سفرمارکت این امکان برای شما وجود دارد که محدوده قیمت بلیط تان را مشخص کنید. با فعال کردن این فیلتر تنها بلیط‌هایی را مشاهده می‌کنید که در محدوده قیمتی تعیین شده قرار گرفته‌اند.

مقایسه قیمت پرواز‌ها

وجود ۶۵ وب‌سایت فروش بلیط هواپیما در سفرمارکت امکان مشاهده بلیط‌های آژانس‌های هواپیمایی مختلف را در یک صفحه به شما می‌دهد تا بتوانید به‌طور هم‌زمان قیمت بلیط وب‌سایت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ارزان‌ترین را برای خود خریداری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین