کد خبر: ۷۹۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

حاشیه‌های خروج فرزند معاون رئیسی از کشور/حالا که فرزند رفته، «مادر» هم با او می‌رود؟

باید دید که آیا مطابق گفته رئیسی، حالا که فرزند رفته، مادر هم (انسیه خزعلی) به دنبال او می‌رود یا دم خروس ادعا‌های دروغ بیرون می‌زند؟
حاشیه‌های خروج فرزند معاون رئیسی از کشور/حالا که فرزند رفته، «مادر» هم با او می‌رود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اخیرا در اظهاراتی که بیشتر به یک شوآف تبلیغاتی شبیه است، گفته: «فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در کشوری خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»

عرفاتی همچنین با لحنی کنایه آمیز گفت: «گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.»

به دنبال این اظهارات، بر اساس شواهد معلوم شد که فرزند انسیه خزعلی نیز راهی کشور‌های اروپایی شده تا از فاصله‌ای نزدیک‌تر «غرب» را لعنت کند (!) خبری که از سوی مهدی خزعلی برادر معاون زنان رئیس جمهور هم تایید شد.

انسیه خزعلی، اما در واکنش به حضور فرزند خود در خارج کشور، گفت: پسرم خارج از کشور است، اما مهاجرت نکرده و به دنبال توسعه یک مجموعه «دانش بنیان» است!

در همین رابطه باید دید که آیا مطابق گفته رئیسی، حالا که فرزند رفته، مادر هم (انسیه خزعلی) به دنبال او می‌رود یا دم خروس ادعا‌های دروغ بیرون می‌زند؟

منبع: صبح ما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین