کد خبر: ۷۹۳۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
رئیس ستاد اربعین:

مردم به مرز‌ها نروند/ مشکل حمل و نقل در عراق وجود دارد

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرزها مراجعه نکنند.
مردم به مرز‌ها نروند/ مشکل حمل و نقل در عراق وجود دارد
آفتاب‌‌نیوز :

سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور و تردد زائران، اظهار کرد: من در حال حاضر در مرز خسروی هستم. ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرزها مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: طرف عراقی هم با توجه به مشکلات زیرساختی درخواست داشته است که زائران به مرزها مراجعه نکنند. وضعیت آب هوا و گرما بر همه خدمات تاثیر گذاشته است و عامل بسیار مهمی است. در مرز خسروی حتی در این ساعات ماندن زیر آفتاب سخت است. خواهش من این است که زوار برای حفظ سلامتی و امنیت جانی خود به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین گفت: در همه مرزها اوضاع در کنترل کامل است و وضعیت نگران کننده نیست اما اگر مردم به مرزها مراجعه کنند هم برای خود و هم برای ما دشواری ایجاد می کند.

میراحمدی در پایان درباره وضعیت زائران ایرانی در عراق، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی زائران در عراق مساله حمل و نقل است. امسال به خاطر تنش های داخل عراق، شرایطی پیش آمده است که وسایل نقلیه آنها نمی توانند در مسیرهایی رفت وآمد کند و ما برای انتقال زائران اتوبوس فرستاده ایم. قیمت ها چند برابر شده و مشکلات زیادی وجود دارد. مسئولان عراقی تلاش خود را انجام داده اند اما مشکلات همچنان پابرجا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین