کد خبر: ۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۵

تذکرات كتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یكشنبه تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، جزییات تذكرات قرائت شده به این شرح است:
- تذكر سجادیان نماینده خواف و رشتخوار به رئیس جمهور در خصوص دستور پرداخت حق محرومیت کارکنان شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری شهرستانهای خواف و رشتخوار.

- تذكر نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علت از بین رفتن تپه ماهورها و عوارض طبیعی و فروش معادن شن ورودی شهر رباط کریم.

- تذكر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب، تجری نماینده قصرشیرین و سرپل، زمانی نماینده کنگاور و صحنه و امینی، کرمی راد و شعبانی نمایندگان كرمانشاه به رئیس جمهور در خصوص محاسبه میزان پیشرفت مصوبات سفرهای استانی براساس شاخص های واقعگرانه.

- تذكر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور در خصوص دستور اعلام زمان دقیق اتمام طرح میانگذر شهید کلانتری دریاچه ارومیه.

- تذكر علیخانی نماینده قزوین، آبیک و البرز به رئیس جمهور در خصوص دستور تخصیص اعتبار برای امتداد و گسترش خطوط قطار شهری از هشتگرد به قزوین؛ دستور بررسی علت عدم اختصاص بودجه مورد نیاز جاده های روستایی استان قزوین؛ دستور رسیدگی به وضعیت تاسف بار و عدم پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم استان قزوین توسط ستاد طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور و دستور رسیدگی به وضعیت بحرانی کارخانه پاس واشر شهر صنعتی البرز قزوین و تسریع در پرداخت حقوق معوقه 10 ماهه کارگران.

- تذكرات یحیی زاده نماینده تفت و میبد به رئیس جمهور در خصوص بیان محمل قانونی کاهش کار کارکنان دولت در ماه رمضان و دستور بررسی دلیل تاخیر در اعلام بیماری و انصراف پهلوان رضازاده از المپیک پکن و به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت موضعگیری قاطع در برابر کشورهای انگلیس و مصر به علت لغو بازیهای تدارکاتی تیم های فوتبال.

- تذكر اسداللهی نماینده تربت جام و تایباد به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص رسیدگی عاجل به وضعیت بیمارستان تایباد و تامین پزشکان متخصص.

- تذكرات فرهمند نماینده بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص تجهیز و اعزام پزشگ متخصص برای بیمارستانهای ابرکوه و خاتم و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی ابرکوه.

- تذكر فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت عمل به تعهدات دولت در خصوص آموزشیاران نهضت سواد آموزی و نیروهای حق التدریسی.

- تذكر زمانی نماینده کنگاور و صحنه و شعبانی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم استخدام عاجل حق التدریسی های آموزش و پرورش و آموزشیاران نهضت سواد آموزی.

- تذكرات مفتح نماینده رزن به وزیر آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری از عدم تعدیل نیروهای آموزش و پرورش شهرستان رزن و بکارگیری و اشتغال مربیان پرورشی شهرستان رزن با توجه به قبولی در آزمون استخدامی سال 86 و به وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب روستاهای کم آب شهرستان رزن.

- تذكر حیدری دستنایی نماینده اردل، فارسان، کیار و كوهرنگ به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی عاجل به وضعیت مردم بحران زده منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ.

- تذكرات میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر نیرو در خصوص لزوم رسیدگی به قطع برق در تبریز و استان آذربایجان شرقی و به وزیر نفت در خصوص لزوم تمدید استفاده تاکسی های دارای گاز (ال پی جی) تا فراهم آمدن امکانات لازم برای تبدیل به سی ان جی در شهرستان تبریز.

- تذكرات نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر نفت در خصوص بررسی علت تاخیر بیش از 6 ماهه در راه اندازی 4 جایگاه سی ان جی ساخته شده در ورامین، قرچک، پیشوا و جواد آباد و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت استخدام قطعی 50 نیروی حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی.

- تذكرات محمدی نماینده مریوان و سروآباد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعیین تکلیف معلمان حق التدریس بر اساس نتایج آزمون سال گذشته با دارا بودن 6 الی 9 سال سابقه خدمت و پرداخت حق الزحمه همکاری فرهنگیان در انتخابات شوراهای اسلامی و مجلس؛ به وزرای کشور و نفت در خصوص تکمیل طرح گازرسانی شهر مریوان.

- تذكرات قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در استقرار مناطق ویژه دانشگاهی و سلامت در شیراز و به وزیر صنایع و معادن در خصوص رعایت عدالت در توزیع طرح ها و اعتبارات طرح آمایش صنعتی.

- تذكر حسینی صدر نماینده خوی به وزیر صنایع و معادن در خصوص رسیدگی به علت تعطیلی کارخانه نساجی خوی و شروع بکار مجدد آن با یک سوم ظرفیت.

تذكر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب و قمری نماینده ایلام، مهران، ایوان و چرداول به وزرای امور اقتصادی و دارایی و کار و اموراجتماعی در خصوص پرهیز از اعلام آمارهای غیر واقعی از نرخ بیکاری در کشور.

- تذكر میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر، سودانی نماینده اهواز، رهبر نماینده اصفهان، یحیی‌زاده فیروز آباد نماینده تفت و میبد، هدایت خواه نماینده بویراحمد و دنا، آرین منش نماینده مشهد و کلات، نکونام نماینده گلپایگان و خوانسار، احمدی بیغش نماینده شازند و سروری، غفوری فرد و حسینیان نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ابلاغ به هتل های سراسر کشور برای پخش شبکه المنار.

- تذكر سلیمی نماینده محلات و دلیجان به وزیر بازرگانی در خصوص لزوم ایجاد مرکز خرید غلات در شهرستان محلات.

- تذكر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص نظارت جدی تر بر نحوه اعطای موافقت های اصولی به رشته های علمی و کاربردی دانشگاه مربوط.

- تذكر سعادت نماینده نجف آباد و تیران به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص رفع نارضایتی شهروندان نجف آباد از آلودگی صوتی بالگردهای هوانیروز.

- تذكر سازدار نماینده مرند و جلفا به وزیر کشور در خصوص رسیدگی عاجل به وضعیت دشوار زلزله زدگان روستاهای شهرستان مرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین