کد خبر: ۷۹۴۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

مهمترین فیلم‌های مصطفى زمانى!

مصطفی زمانی با بازی در نقش یوسف پیامبر به شهرت رسید و در ادامه با انتخاب‌هایی هوشمندانه نشان داد که توانایی حضور در نقش‌های متفاوت را دارد.
مهمترین فیلم‌های مصطفى زمانى!
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زمانی با بازی در نقش یوسف پیامبر به شهرت رسید و در ادامه با انتخاب‌هایی هوشمندانه نشان داد که توانایی حضور در نقش‌های متفاوت را دارد.

بدون قرار قبلی

بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول ۱۴۰۰ ایران است. بدون قرار قبلی ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلم‌نامهٔ آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است. گروه بازیگران آن شامل پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، حامی ترابی، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر می‌شود. بدون قرار قبلی ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن‌جا برندهٔ دو جایزه شد. این فیلم ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در سینما‌های ایران اکران شده‌است.

روز ششم

روز ششم فیلمی به کارگردانی، نویسندگی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد مجری طرح حسین رامه و محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم که از حضور در جشنواره فجر بازماند از مهم‌ترین غایبان سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود که مورد توجه و تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت.


قصه پریا

قصه پریا فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی رحمان سیفی‌آزاد و لیلا لاریجانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۸۹ است.

جیب بر خیابان جنوبی

جیب‌بر خیابان جنوبی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی محصول سال ۱۳۹۰ است.

پریناز

پریناز فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است. این فیلم به مدت ۷ سال توقیف بود. دلیل توقیف شخصیت اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا بود. شورای پروانه نمایش دولت دهم، نمایش چهرهٔ زن مؤمن و متدین که دارای وسواس‌های فکری و اختلالات شخصیتی است را رد کرد و اعلام کرده بود چنین تصویری امکان نمایش در سینما‌ها را ندارد. این فیلم سرانجام با تغییرات و حذفیات بخش‌هایی از آن در شهریور ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه اکران شد.

ملکه

ملکه فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر و محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی ابوالقاسم حسینی ساخته سال ۱۳۹۰ است.

تِیک آف

تِیک آف فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی محصول سال ۱۳۹۴ است. در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ مجوز این فیلم صادر شد.

خط ویژه

خط ویژه فیلمی در ژانر درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به مصطفی زمانی و هانیه توسلی و هومن سیدی اشاره کرد. فیلم در جشنواره فجر موفق شد سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران و دیپلم افتخار نقش دوم مرد برای بازی میلاد کی مرام را دریافت کرد.

کیفر

کیفر سومین فیلم سینمایی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۸ است. تیتراژ پایانی این فیلم را رضا یزدانی با ترانه‌ای با نام کیفر بر عهده داشتند.

آل فیلمی سینمایی در سبک ترسناک به کارگردانی بهرام بهرامیان محصول سال ۱۳۸۸ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین