کد خبر: ۷۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

ساعت طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح جدید ترافیک تهران با افزایش یک ساعته نسبت به گذشته اجرا خواهد شد، گفت: از این طرح بازخوردگیری می‌شود و اگر لازم باشد تغییرات بعدی در اجرای طرح ترافیک بر اساس بازخوردها اعمال خواهد شد.
ساعت طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد حسین حمیدی در پاسخ به پرسشی پیرامون نظر پلیس درباره تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران گفت:‌ همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهر تغییر کرده و از ۶:۳۰ صبح تا 18 خواهد بود. ما روی ساعت و محدوده طرح جدید ترافیک اتفاق نظر داشتیم و آن را تصویب کردیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات در ساعت اجرای طرح ترافیک نداریم.

وی با بیان اینکه یک ساعت به مدت زمان اجرای طرح ترافیک افزوده شده است، گفت: تنها تغییر صورت گرفته نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج به شش عصر رسیده است. این درحالی است که در گذشته و پیش از پاندمی کرونا ساعت اجرای این طرح تا هفت عصر بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال ایجاد تغییرات دیگری در طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بازخوردی از طرح جدید ترافیک دریافت نشده، لازم است بازخوردگیری انجام شود و اگر بازخوردهای منفی دریافت شود، پس از بررسی اطلاعات مجددا فضا برای تصمیم‌گیری دوباره و اصلاح طرح ترافیک وجود خواهد داشت.

حمیدی درباره تغییر محدوده طرح ترافیک نیز گفت:‌ فعلا تصمیمی هم در این خصوص اتخاذ نشده است، این کار نیازمند انجام کار کارشناسی و بررسی‌های متعدد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین