کد خبر: ۷۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

با لوکادیا پرسپولیس ترسناک شده است

مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: پرسپولیس با یارگیری که در این فصل کرده یک تیم کامل است که نشان داده مدعی اول قهرمانی است.
با لوکادیا پرسپولیس ترسناک شده است
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا رضایی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: سرخپوشان در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با یارگیری که کردند و بخصوص جذب لوکادیا، یک تیم کامل و بی نظیر شده است. با چنین تیمی مطمئنا دل هواداران سرخپوش شاد شده که تیمشان در قواره یک مدعی بازیکن جذب کرده است.

وی افزود: با آمدن بازیکنانی مثل بیرانوند، پور علی گنجی، لوکادیا و صادقی به پرسپولیس تیم گل محمدی در خط دفاع و حمله بسیار قدرتمند نشان داد و فکر می‌کنم اگر دیاباته در کنار لوکادیا قرار بگیرد دیگر تیمی توان مقاوت برابر سرخپوشان را ندارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما و با گذشت شش هفته از لیگ چه تیم‌هایی را می‌توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: گرچه هنوز زود است که در مورد مدعیان حرف زد و باید از هفته دهم تیم‌های مدعی را آنالیز کرد. اما مثل همیشه علاوه بر پرسپولیس تیم‌های استقلال و سپاهان نیز جزو مدعیان قهرمانی هستند، ولی خب تیم‌هایی مثل فولاد و گل گهر نیز می‌توانند در راس قهرمانی باشند و این دو تیم را باید جزو مدعیان بدانیم. البته با نمایشی که پرسپولیس در ۶ هفته لیگ برتر داشت باید گفت پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و فکر نمی‌کنم تیمی توان رقابت با سرخپوشان را داشته باشد.

رضایی در ادامه به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی نشان داد فوتبالی فراتر از آسیا دارد و یک مهاجم شش دانگ و گلزن نشان داده است، کسی که در ۳ بازی ۴ گل می‌زند، نشان از شم گلزنی او دارد. لوکادیا مشکل پرسپولیس در چند فصل گذشته را در خط حمله را حل کرده است و همه تیم‌ها از حالا برای بازی با پرسپولیس هراس دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین