کد خبر: ۷۹۵۹۴۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

نکونام قبول نکند این استقلالی دستیار کی روش می‌شود!

هفته گذشته در خبر‌ها آمده بود که علیرضا منصوریان پیشنهاد سرمربیگری صنعت نفت آبادان را رد کرده است.
نکونام قبول نکند این استقلالی دستیار کی روش می‌شود!
آفتاب‌‌نیوز :

پس از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه آبادانی، تصمیم به برکناری رضا پرکاس گرفته شد. درپی این اتفاق پیشنهاد سرمربیگری به علیرضا منصوریان ارائه شد، اما این مربی استقلال نپذیرفت و حالا شنیده می‌شود پشت پرده این جوتب منفی، احتمال حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده است.

درحالی که اخباری مبنی بر لژیونر شدن علیرضا منصوریان و مربیگری در امارات به گوش رسید، شنیدیم او شانس مجددی دارد که باز در کنار کارلوس کی روش کار کند. این شانس منوط به رد پیشنهاد کمک مربیگری در تیم ملی از سوی جواد نکونام است. سرمربی فولاد خوزستان هنوز مردد است و تصمیم نهایی در خصوص پیشنهاد کارلوس کی روش را نگرفته است. از طرفی دیگر شنیدیم یکی از اعضای با نفوذ فدراسیون فوتبال که رابطه صمیمانه‌ای با علیرضا منصوریان دارد این مربی استقلالی را به کی روش معرفی کرده است.

جالب آن که خود کارلوس کی روش به تازگی گفته است: " وقتی در ۱۰ روز اخیر این پیشنهاد به من شد، به خودم گفتم چه کسی این صلاحیت را دارد و کدام آدم در ایران، من را بعد از ۵، ۶ سال کار کردن با من و رابطه‌ای که بین ما شکل گرفته، بیشتر می‌شناسد، هیچ تردیدی نداشتم و گزینه اولم جواد بود. نکونام جزو رکوردداران تیم ملی است، کاپیتان تیم ملی بوده و الان سرمربی است، بازیکنان جوان برای او احترام زیادی قائلند و بعضی بازیکنان فعلی تیم کنارش بازی کرده‌اند. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین