کد خبر: ۷۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

بهترین هتل‌های استانبول در میدان تکسیم

قصد داریم در این مطلب، بهترین مجموعه‌های اقامتی که در منطقه تقسیم قرار گرفته‌اند را به شما معرفی کنیم.
بهترین هتل‌های استانبول در میدان تکسیم
آفتاب‌‌نیوز :

اکثر مسافرانی که راهی استانبول می‌شوند، دوست دارند تا در بهترین مناطق این شهر از نظر دسترسی به مراکز مختلف مستقر شوند. یکی از این مناطق، محله تکسیم است. تکسیم که بیشتر آن را با میدانش می‌شناسند، منطقه‌ای با دسترسی عالی، مراکز تفریحی و خرید متنوع و جاذبه‌های فراوان است. برای همین هم تعجبی ندارد که بسیاری از هتل های استانبول که اتفاقا از فلای تودی قابل رزرو هستند؛ در این منطقه قرار داشته باشند.

سفر به استانبول همیشه پرطرفدار است و درخواست برای رزرو هتل‌های آن زیاد است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب، بهترین مجموعه‌های اقامتی که در منطقه تقسیم قرار گرفته‌اند را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که این هتل‌ها توانسته‌اند تا باعث رضایت خاطر مهمانان خود شوند.

آیرامین هتل تقسیم استانبول | Ayramin Hotel Taksim

لیست بهترین هتل‌های استانبول در میدان تکسیم را با هتل آیرامین تقسیم شروع می‌کنیم. این هتل دو ستاره است، اما کیفیت امکانات و خدماتی که برای مسافرانش در نظر گرفته، فراتر از سطح انتظار است.

آیرامین هتل تقسیم در مجموع، ۲۰ اتاق دارد که البته تجهیزات هر کدام از اتاق‌هایش با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، بعضی از اتاق‌ها دارای حمام، جکوزی اختصاصی و بخش نشیمن هستند و این در حالیست که برخی از دیگر اتاق‌ها، دارای لوازم بهداشتی رایگان و تجهیزات مختفلفی مثل سشوار هستند.

البته این مورد در زمینه امکانات عمومی هتل کمی متفاوت‌تر است. مثلا تمامی مهمانان مجاز هستند تا از باغ اختصاصی هتل، اتاق بازی و بوفه مخصوص کودکان، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، نظافت روزانه، بیزینس سنتر، صندوق امانات، سالن استراحت، اتاق‌های خانوادگی و اتاق مخصوص استعمال دخانیات استفاده کنند.

هتل آیرامین در فاصله ۱۰۰ متری میدان تقسیم استانبول و در ۲۰۰ متری خیابان استانبول قرار گرفته است. فاصله مهمانان این هتل تا برج گالاتا تنها ۱۵ دقیقه با پای پیاده است. ضمن این که می‌توانید با طی کردن فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای، خودتان را به مترو تکسیم برسانید و هر کجا که خواستید؛ بروید.

تکسیم هاوس سوئیتز استانبول | Taksim House Suites

این بار به جای هتل‌های استانبول به سراغ بهترین سوئیت‌هایی رفته‌ایم که در منطقه تکسیم می‌توانید رزرو کنید. این مجموعه در ضلع شمالی میدان تقسیم قرار دارد. تمامی سوئیت‌ها دارای امکاناتی کامل برای یک اقامت مستقل هستند.

از تاق خواب و سرویس حمام و دستشویی گرفته تا آشپرخانه مجهز، نشمین، کمد دیواری و میز و صندلی همگی در سوئیت‌های این هتل وجود دارند. یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت تکسیم هاوس سوئیتز، برخورد حرفه‌ای پرسنل آن با مسافران است. مهمانان این مجموعه می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت و برگشت، حوله و ملحفه نو با پرداخت هزینه اضافی، استفاده کنند. لازم به ذکر است که دیگر امکانات موجود در این هتل، رایگان هستند.

فضای سوئیت کاملا تمیز است و هر آنچه که لازم دارید؛ در دسترستان قرار دارد. درباره قیمت رزرو تکسیم هاوس سوئیتز استانبول نیز باید بگوییم که در دسته هتل‌های نسبتا ارزان این شهر قرار می‌گیرد.

نکته جالب دیگری که درباره این هتل وجود دارد این است که کاربران سایت معروفی همچون بوکینگ، به آن امتیاز ۹.۵ از ۱۰ را داده‌اند.

تکسیم هاوس سوئیتز در فاصله ۳۵۰ متری میدان تقسیم و در ۴۵۰ متری خیابان استقلال قرار گرفته است. مرکز کنگره استانبول، باغ دولاپدره، موزه اپرا، برج ساعت دلمه باغچه، ... در نزدیکی این مجموعه اقامتی قرار دارند.

بهترین هتل‌های استانبول در میدان تکسیم

سنیتور هتل اند رزیدنز استانبول | Sentire Hotels & Residences

سنیتور هتل اند رزیدنز یکی از پرطرفدارترین هتل‌های استانبول است. در رسای محبوبیت این هتل همان بس بگوییم که هرقدر بلیط تهران استانبول پرفروش است، رزرو این هتل خوب، اما نسبتا ارزان هم بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد.

مهمانان این هتل می‌توانند از امکاناتی همچون تراس، باغ، اتاق چمدان، میز تور، صرافی، سالن استراحت، اتاق مخصوص استعمال دخانیات، اتاق‌های خانواده و مرکز ورزشی بهره‌مند شوند. خدمات دیگری مثل مرکز نگهداری از کودکان، خدمات مخصوص کودک، خدمات خشکشویی و ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه در این هتل شامل هزینه می‌شود.

البته نقطه قوت این هتل تنها در خدمات عمومی آن نیست بلکه با رزرو این مجموعه از میان هتل‌های استانبول، می‌توانید اقامتی راحت داشته باشید. واحد‌های اقامتی این هتل، دارای دکوراسیونی بسیار مدرن هستند. اتاق‌ها فضایی بسیار روشن دارند و همگی رو به منظره باغ اختصاصی هتل یا استانبول همیشه بیدار هستند. تمامی واحد‌ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از واحد‌ها دارای یک قسمت نشیمن و برخی دیگر دارای حمامی مجهزند.

این هتل درست در کنار خیابان استقلال و نزدیک به میدان تکسیم قرار گرفته و می‌توان به راحتی از آن به مراکز خرید مختلف، استانبول مدرن، کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی، ستون کنستانتین، ... رفت.

بهترین هتل‌های استانبول در میدان تکسیم

رزرو آنلاین هتل‌های استانبول از فلای تودی

اگر قصد سفر به استانبول را دارید؛ می‌توانید به راحتی از طریق فلای تودی، بهترین هتل‌های استانبول را رزرو کنید. بر این اساس می‌توانید به راحتی قیمت رزرو هتل‌ها را بررسی و مقایسه کنید و بعد به راحتی و با اطمینان خاطر، رزرو خود را انجام دهید. رزرو هتل از فلای تودی بسیار ساده است. کافیست در صفحه رزرو هتل‌های خارجی، زمان ورود و خروج به هتل را به همراه استانبول به عنوان مبدا خود وارد کنید. اگر قصد اقامت در هر کدام از هتل‌های بالا را دارید؛ می‌توانید نام آن‌ها را در قسمت مربوطه وارد کنید تا مستقیما به صفحه رزرو آن مجموعه بروید.

در ادامه می‌توانید اطلاعات رزرو را به همراه قوانین و مقررات رزرو بررسی کرده و بعد با پرداخت ریالی، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل پرداخت، واچر هتل استانبول به صورت آنی از طرف فلای تودی صادر خواهد شد. در هنگام رزرو هتل، هر جایی که سوالی داشته باشید یا نیازی به راهنمایی حس کردید؛ می‌توانید با بخش پشتیبانی فلای تودی در تمامی ساعات شبانه‌روز و روز‌های هفته، تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین