کد خبر: ۷۹۶۰۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به دادستان‌های سراسر کشور درباره حوادث اخیر

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، درباره حوادث اخیر دستوراتی صادر کرد.
دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به دادستان‌های سراسر کشور درباره حوادث اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری میزان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آن‌ها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن‌ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده اند و در برابر پلیس تمرد میکنند، مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی ان‌ها هم تسریع شود.

رئیس قوه قضاییه کلیه دادستان‌ها و مسئولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، اژه ای همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آن‌ها با ترویج شایعات و اکاذیب، به مسئولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیردرییس عدلیه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سواستفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سوال و مطالبه می‌باشند را مساله دار و دارای شبهه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
14
این ها مردم هستند آقای اژه ای. من هم جزو این مردم هستم. ما مخل آسایش مردم دیگر نیستیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
15
دشمن ، عوامل نفوذ، بیگانگان ، اغتشاشگران ، فرصت طلبان ، صیانت ، امنیت . کلمات...ی که سالهاست می شنویم خدایا به فریاد برس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین