کد خبر: ۷۹۶۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

مشاور فرمانده سپاه: فتنه اخیر بخاطر اظهارات موسوی است

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توطئه و دسیسه‌های منافقین و استکبار برای ملت ایران کاملاً شناخته شده است، گفت: نیرو‌های نظامی در کنار مردم با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه می‌کنند.
مشاور فرمانده سپاه: فتنه اخیر بخاطر اظهارات موسوی است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار پاسدار حسین دقیقی ظهر جمعه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه "فتنه این روز‌های کشور نشأت گرفته از اهانتی است که چندی پیش یکی از سران فتنه به سردار شهید همدانی کرد"، اظهار داشت: از همان روز‌ها پیش بینی همچنین فتنه‌ای دور از انتظار نبود.

وی با بیان اینکه ایران همانند کوه دماوند است، ابراز داشت: اینکه چند نفر بخواهند به طرف این کوه سنگ پرتاب کنند هیچ تأثیری در ابهت و عظمت آن ندارد.

مشاور فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن از فهم اقتدار ایران ناتوان است، تصریح کرد: مهمترین مؤلفه اقتدار کشور مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن و استکبار جهانی هرچند وقت یک بار مردم ایران را آزمایش می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم ماهیت استکبار و دست نشانده‌های آن‌ها را می‌دانند و با آگاهی و بصیرت مردم تمام توطئه‌های دشمنان را از بین برده و می‌برند.

سردار دقیقی با بیان اینکه آتش زدن مسجد، امامزاده و ... اعتراض نبوده بلکه اغتشاش است، گفت: مردم ماهیت این افراد را فهمیده‌اند و می‌دانند که این افراد ضددین و ضد اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم آرامش می‌خواهند، افزود: منافقین و دست نشانده‌های داخلی آن‌ها امنیت و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند و نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور با این اخلال گران مقابله می‌کنند.

مشاور فرماندهی کل سپاه با اشاره به جنایت‌های منافقین در ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنان ایرانی تاکید کرد: این فرقه در عراق هم مرتکب جنایت‌های زیادی در کشتار مردم به خصوص کرد‌های آن کشور شد و مردم عراق هم هیچ خاطره خوبی از این جماعت ندارند.

وی با بیان اینکه توطئه و دسیسه‌های منافقین و استکبار برای مردم کشور کاملاً شناخته شده است، افزود: نیرو‌های نظامی از جمله سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در کنار مردم با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه کرده و پای کار مردم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین