کد خبر: ۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۲
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفتگو با آفتاب مطرح کرد:

آقای روحانی اهل تخریب نیستند

نباید از رهبری خرج شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه تهران در مورد اظهارات برخی از رسانه‌های افراطی که دیدگاه آقای روحانی را تخریب دولت دانسته بودند گفت: «آقای روحانی که اهل تخریب نیستند متاسفانه در کشورمان معنای نقد،‌ انتقاد و تخریب با یکدیگر مخلوط شده است. آیا مطرح کردن آمار صحیح به معنی نقد کردن،‌ انتقاد و یا تخریب است؟ فرد منصف مدرک صحیح را به جای آمار غیرمستند می‌پذیرد».

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود:‌ «منظور از ارائه آمار و مطالب این است که مشخص شود آیا مسیر درست را طی می‌کنیم یا خیر. به نظر می‌رسد که اکنون مسیر درست را طی نمی‌کنیم».

وی با اشاره به رشد تورم طی سال جاری در کشور خاطرنشان کرد:‌ «وقتی به همین سفره‌های افطار در ماه مبارک رمضان نگاه می‌اندازیم و بر روی هر یک از اقلام در سفره افطار مانند چای، خرما و یا ماست دست می‌گذاریم متوجه می‌شویم که با سال گذشته دارای تفاوت است. شاید به شوخی می‌توان گفت که تنها چیزی که روی خط راه می‌رود آسانسور و قطار است».

دبیر جامعه وعاظ تهران در مورد طرح ادعایی مبنی بر این‌که نظر مقام معظم رهبری بر ادامه فعالیت دولت نهم در دوره آینده ریاست‌جمهوری است گفت: «طرح چنین موضوعاتی صددرصد غلط است و تا انتخابات سال آینده 10 ماه باقی مانده است. به طور حتم در این مدت هیچ‌کس اعلام نمی‌کند که منظور وی کدام کاندیدا است».

وی در ادامه افزود: «مشخص نیست تا آن موقع خدا، عزرائیل، ‌جبرائیل و نیز مردم چه نظری دارند. در واقع نباید از رهبری خرج شود و اعلام کنند که نظر رهبری فلان فرد است. اکنون داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مشخص نیستند و اینکه اعلام می‌کنند نظر ایشان فلان فرد است را قطعاً نادرست می‌دانم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین