کد خبر: ۷۹۶۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

نمایندگان ایران در سمینار سالانه AFC حضور یافتند

مسئولان صدور مجوز ایران درسمینار سالانه مدیران صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور شرکت کردند.
نمایندگان ایران در سمینار سالانه AFC حضور یافتند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سمینار سالانه مدیران صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی برگزار شد که مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای و مائده جعفری در این سمینار دو روزه شرکت کرده اند.

در ابتدای این سمینار داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: علی رغم همه گیری کرونا، پیشرفت‌های بسیار خوبی در صدور مجوز فدراسیون‌های عضو شاهد بوده ایم. هدفمان این است که صدور مجوز برای فوتسال و فوتبال بانوان نیز به صورت جدی پیگیری شود.

وی در ادامه به چالش‌های تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا اشاره و نکاتی را مطرح کرد. سپس معاون کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا درباره صدور مجوز باشگاهی گفت: هدفمان این است تا با صدور مجوز حرفه‌ای برای ارتقاء سطح کیفی مسابقات فوتبال در آسیا استفاده کنیم.

سپس ما‌ها جان، رئیس دپارتمان صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در سال ۲۰۱۲ تنها ۱۰ کشور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند. اما در سال ۲۰۲۱، ۲۳ کشور در این لیگ حضور دارند.

وی شرایط توسعه فوتسال و فوتبال بانوان را به وسیله صدور مجوز باشگاهی، یکی از اهداف مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست و گفت: از سال ۲۰۲۴ کلیه باشگاه‌های شرکت کننده در فوتبال بانوان و از سال ۲۰۲۵ کلیه باشگاه‌های فوتسال شرکت کننده در رقابت‌های آسیایی باید مجوز باشگاهی دریافت کنند. با توجه به ضرورت اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا از وضعیت مالی باشگاه‌های فوتبال این قاره، ارسال اطلاعات مالی کلیه باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ‌های برتر کشور‌های عضو در سال جاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا الزامی است. در ادامه سمینار گزارشی از تاثیر کرونا بر مباحث مالی ارایه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین