کد خبر: ۷۹۶۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فریاد طارمی بیخ گوش سردار آزمون

گلزن ایران مقابل اروگوئه احتمالا در دیدار فردا برابر سنگال از ابتدا به میدان می‌رود.
فریاد طارمی بیخ گوش سردار آزمون
آفتاب‌‌نیوز :

بدون تردید دو مهاجم نوک تیم ملی مطرح‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هستند که بحث و اخبار پیرامون آن‌ها بیشتر از هر ملی‌پوش دیگری است، اما دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و تمریناتی که طی روز‌های گذشته برگزار شده، شرایطی به وجود آورده تا اینطور به نظر بیاید که فقط یک نفر از بین آن‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ فیکس خواهد بود.

سردار آزمون در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل اروگوئه، ۶۸ دقیقه در زمین بود که با وجود تلاش و دوندگی زیاد در خط حمله و حضور موثر درکار‌های دفاعی که دو دفع توپ با ضربه سر داشت، خیلی تغذیه نشد و موقعیت چندانی گیر او نیامد تا بدون گل زده این دیدار را پشت سر بگذارد، اما اوضاع متفاوتی از او برای مهدی طارمی در پیش بود تا این بازیکن گلزنی کند.

مهدی طارمی پس از اینکه در زمان خروج سردار وارد زمین شد و به خط حمله رفت، فقط یک موقعیت جدی (غیر از صحنه آفساید) به دست آورد که همان یک توپ را به گوشه دروازه اروگوئه فرستاد تا حضور تعویضی و بازگشت شکوهمندانه‌ای به ترکیب داشته باشد و جایگاه از دست رفته‌اش را پس بگیرد.


آزمون و طارمی که مهره‌های اصلی ایران در راه رسیدن به جام جهانی طی دو دوره اخیر بودند، حالا در شرایطی قرار گرفته‌اند که ممکن است کی‌روش فقط یکی از آن‌ها را در دیدار‌های جام جهانی به کار بگیرد، ولی با این وجود آن‌ها مصمم‌تر از همیشه در بازی‌ها و تمرینات کنار هم کار می‌کنند تا فرصت دوباره زوج شدن برای‌شان به وجود بیاید.


در آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار دوستانه مقابل سنگال که امروز برگزار شد، کی‌روش بازیکنان را دور هم جمع کرد و زمانی که ملی‌پوشان قصد داشتند یکصدا یک جمله انگیزشی را به کار ببرند، مهدی طارمی پشت سر سردار آزمون با صدای بلندتری نسبت به همه، فریاد زد که در تصویر ثبت شده جلب توجه بیشتری می‌کند.

علی‌رغم اینکه طارمی در کنار گلزنی در تیم ملی، در فصل جدید لیگ برتر پرتغال هم پنج گل در هفت مسابقه زده، از سردار آزمون که هنوز شانس زیادی برای گلزنی نداشته، جلوتر است، ولی شکی نیست که حضور همزمان این دو بازیکن در خط حمله تیم ملی، می‌تواند برای تمام حریفان ایران مشکل‌ساز شود.

هماهنگی بالا و شناخت زیادی که طارمی و آزمون از بازی یکدیگر دارند، بار‌ها در مسابقات تیم ملی به چشم آمده و کی‌روش نیز شاید بخواهد در دیدار‌های دوستانه تلنگری به آن‌ها بزند تا خودشان را بیشتر از همیشه پیدا کنند و ۵۶ روز دیگر در نخستین مسابقه جام جهانی این دو بازیکن را کنار هم استفاده کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین