کد خبر: ۷۹۷۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

معاون استاندار مازندران: ایرانیان خائن تبعه آمریکا سبب مرگ مهسا امینی شدند

: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: امروز کسانی برای جوانان ما نسخه دموکراسی می‌نویسند که عمل آنان نافی آزادی حتی برای ملت‌های خودشان است، ما آماده شنیدن انتقادات جوانان هستیم و جوان ایرانی را پاره تن ایران می‌دانیم.
معاون استاندار مازندران: ایرانیان خائن تبعه آمریکا سبب مرگ مهسا امینی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله سلگی در مراسم هفتم شهید فلاح از شهدای اتفاقات اخیر در محمودآباد افزود: کتاب قطور افتخارات مردم مازندران مملو از برگ‌های زرین و پر افتخار ایثارگری در مقاطع مختلف و در گردنه‌های صعب انقلاب است از شهدای مردم هزار سنگر آمل در مبارزه با کمونیست‌ها در دهه ۶۰ تا سلحشوری‌های لشکر صف شکن ۲۵ کربلا در دفاع مقدس و تا رشادت‌های جوانان دهه هفتادی در مقابله با آدمخواران داعش و امروز هم در مقابله با فتنه و اغتشاشگران. دشمن می‌داند ما در جنگ سخت رویین تن شده ایم و قدرت بازدارندگی داریم، لذا استراتژی دشمن از فتح خاک، به دنبال فتح قلوب جوانان تغییر پیدا کرده است، دشمن در جنگ ترکیبی با فشار اقتصادی دنبال ناامید کردن جوانان و از سوی دیگر به دنبال تغییر ذائقه و تهی کردن جوانان از آرمان و سوق دادن به پوچگرایی است.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد که امروز کسانی برای جوانان ما نسخه دموکراسی می‌نویسند که عمل آنان نافی آزادی حتی برای ملت‌های خود است، در فرانسه دولت فرانسه چند سال قبل معترضین را در خیابان‌ها با پلیس اسب سوار ماننده شوالیه‌های قرون وسطی به خاک و خون می‌کشید و تانک وارد خیابان شد. در آمریکا شهروند سیاه پوست در روز روشن توسط پلیس خفه شد و آمریکا بیش از یک میلیون زن و مرد و کودک عراقی را در حمله به عراق سلاخی کرد و سبب مرگ هزاران یمنی بی دفاع شد.

سلگی گفت: منافقین یکی دیگر از اضلاع این فتنه بودند، آن‌ها حتی به اعضای خود اجازه انتخاب همسر نمی‌دهند و سرکرده این گروهک باید تایید کند چه کسی با چه کسی ازدواج کند، منافقین ۱۷ هزار نفر از عزیزترین و شریفترین انسان‌های این سرزمین را در خیابان‌ها به خاک و خون کشیدند و سلاخی کردند. یک ضلع دیگر این اغتشاشات ایرانیان مزدور و خائنی بودند که تبعه آمریکا هستند، مسیح علینژاد‌ها و شیرین عبادی‌ها و سران اپوزیسیون معاند، با مشروعیت بخشی و حمایت از تحریم‌های علیه ملت ایران و در نتیجه نرسیدن دارو، سبب مرگ صد‌ها جوان مثل مهسا امینی شدند.

وی تصریح کرد: در جبهه حق، حاج قاسم نه فقط حافظ امنیت دختران ایرانی که ناجی زنان ایزدی و مسیحی هم بود. مکتب حاج قاسم است که برای حفظ جان و عزت ایرانیان ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نموده است و در روز‌های آتش و خون، جان بر کف با ابرقدرت‌ها جنگیدند که تار مویی از سر جوان ایرانی کم نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مرز بین جوان معترض و منتقد با اغتشاشگرِ اجیر شده و سرسپرده و پادوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن که بانک و آمبولانس و خانه‌های مردم را به آتش می‌کشد فاصله‌ها دارد. ما آماده شنیدن انتقادات جوانان هستیم و جوان ایرانی را پاره تن ایران می‌دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین