کد خبر: ۷۹۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

دادگستری: وضعیت زندان‌های کرمان مطلوب است

رییس کل دادگستری استان کرمان، شرایط موجود زندان‌ها را مطلوب دانست و گفت: با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه درباره وضعیت زندان ها، شاهد هستیم که زندان‌ها در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارند و مقایسه فضای زندان‌های جمهوری اسلامی با کشور‌های مدعی حمایت از حقوق بشر که شعار‌های پر رنگ و لعابی می‌دهند، مشخص می‌شود که در کشور وضعیت به شکلی که آن‌ها ترسیم می‌کنند نیست و در ایران، زندانی به معنایی که آن‌ها مدنظر دارند، نداریم.
دادگستری: وضعیت زندان‌های کرمان مطلوب است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع مددجویان زندان شهربابک با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و مددکاران زندان ها، عنوان کرد: روسای زندان‌ها و مددکاران زندان‌ها با انگیزه و تلاش فراوان، مسائل مدد جویان زندان‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش و همت اعضا، دبیران و صلح یاران شورا‌های حل اختلاف؛ در شش ماهه اول سال جاری ۳۶ مددجو از زندان شهربابک آزاد شده اند اظهار کرد: زندانیان در زندان‌ها در حال حرفه آموزی، مسائل فرهنگی، آموزه‌های قرانی و. هستند و بیشتر کار فرهنگی در زندان‌های کشور ما وجود دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که امکاناتی که امروز در زندان‌ها وجود دارد، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: تمام موضوعاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود، همین گونه است و جای تاسف دارد که عده‌ای نیز فریب این دروغ‌ها را می‌خورند و دست به تحرکاتی می‌زنند و جامعه را دچار اغتشاش و ناامنی می‌کنند.  افرادی که فریب شعار‌ها و دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید فکر و تامل کنند و بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد؟

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه انسان زمانی که با عقلانیت مسائل را تجزیه و تحلیل کند، متوجه می‌شود که دشمن تا چه میزان نسبت به نظام اسلامی معاند است و چه میزان با این نظام دشمنی دارد، اظهار کرد: دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم و جوانان را از واقعیت‌ها دور بدارد.

مقام ارشد قضایی استان کرمان با اشاره به این مطلب که مسوولان از بطن مردم هستند و همواره برای خدمت صادقانه به آحاد ملت تلاش می‌کنند، افزود: باید همواره دشمن را بشناسیم و بدانیم که دشمن، همیشه دشمن است و خیرخواه مردم نیست.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه با فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی با مشکلاتی مواجه می‌شویم و کسی نباید به خود اجازه دهد که امنیت جامعه را مخدوش کند و یا به مال و ناموس مردم تعرض نماید، افزود: در ارفاقاتی که نسبت به مددجویان زندان‌ها اعمال می‌کنیم، رفتار مددجویان در زندان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. تلاش می‌شود افرادی که فاقد سابقه کیفری هستند و برای اولین بار وارد زندان می‌شوند و اظهار ندامت می‌کنند، از ارفاقات حداکثری برخوردار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین