کد خبر: ۷۹۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

امام جمعه ایلام: پلیس از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند

امام جمعه ایلام گفت: فراجا در حوادث اخیر کشور سپر امنیت مردم شده است.
امام جمعه ایلام: پلیس از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام ضمن قدردانی از ایثار نیرو‌های خدوم فراجا در حوادث اخیر کشور، گفت: حمایت قاطع از فراجا ضروری است.

وی از ایثار حافظان امنیت گفت و تصریح کرد: تعداد مجروحان فراجا در اغتشاش‌های اخیر بیشتر از آشوبگران بود، فراجا سپر امنیت مردم شد و با فداکاری از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند. هفته آینده هفته فراجا است، این هفته را به نیرو‌های جان بر کفان و سخت کوشان عرصه نظم و امنیت تبریک می‌گویم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نیروی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و جمهوری اسلامی کرده است، نیرویی که زمان استراحت خود و خانواده را فدای امنیت جامعه می‌کنند.

کریمی تبار بیان کرد: خیلی زیباست پلیسی که در برخورد با اغتشاشگران با مهربانی و رأفت برخورد کرده به طوری که در بعضی جا‌ها آمار مجروحین پلیس از اغتشاشگران بیشتر است، پلیسی که دارای اقتدار، قدرت و شجاعت است، ولی با صعه صدر و گذشت برخورد می‌کنند، اینجا تشکر دارد.

وی گفت: پلیس مجری قانون است، مدافع امنیت و جمهوری اسلامی هستند تا پای جان از امنیت و ناموس مردم دفاع می‌کنند ما باید قدردان آنان باشیم

امام جمعه ایلام عنوان کرد: از خانواده شهدای نظام، به ویژه خانواده شهدای فراجا که مظلومانه با دادن عزیزانشان امنیت و آرامش را برقرار کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین