کد خبر: ۷۹۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
در حادثه امروز زاهدان

مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

یک منبع آگاه گفت: سرهنگ سید علی موسوی مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری امروز زاهدان با تروریستهای مسلح به شهادت رسید.
مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید
آفتاب‌‌نیوز :

این منبع آگاه گفت: سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.

پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حادثه امروز زاهدان را تروریستی اعلام کرد و گفت: همزمان با خاتمه نماز جمعه اهل تسنن زاهدان و خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 که در نزدیک مصلی بود کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت .

وی افزود: در این درگیری تعدادی زیادی از مهاجمان و تروریست ها ( به دلیل جمعیت زیادی آماری فعلا در دست نیست ) در چند هسته به سمت نمازگزاران و کلانتری تیراندازی کردند و اقدامات تروریستی خود را انجام دادند.

سردار طاهری اظهار داشت: در این اقدام تروریستی تعدادی کشته و مجروح شدند و تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در این درگیری مجروح شدند. پلیس حفاظت و حراست از امنیت مردم و اماکن دولتی را بر عهده دارد و با اقتدار جلوی افراد فرصت طلب ایستاده است و به سازی اعمالشان خواهند رسید. آمار رسمی کشته شدگان و مجروحان را در ساعات آینده اعلام خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین