کد خبر: ۷۹۷۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

فرمانده کل سپاه: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می‌دانیم

سرلشکر سلامی در پیامی شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش را تبریک و تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می‌دانیم
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به این شرح است:

شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت ، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی ( معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر،سعید برهان زهی ریگی و محمد امین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، آحاد ملت شریف و مجاهد ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش سپاه نیوز؛ این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش ، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.

بر هوشمندی ، هوشیاری، بردباری و بصیرت مثال‌زدنی یکایک زاهدانی های مومن که همیشه پیرو آموزه های پیامبر اعظم (ص) و پاسدار وحدت ، اخوت و یکپارچگی بین مذاهب اسلامی هستند ، درود می فرستم و از همکاری و همراهی آنان با حافظان امنیت و نظم جامعه در لحظات حساس پس از واقعه تلخ و ناگوار اخیر که دست‌های پلید سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم تروریست پرور امریکا و دولت جعلی و جنایتکار صهیونیستی در فرماندهی تروریست های تجزیه طلب و بقایای گروهک خائن، خبیث و تروریستی عبدالمالک ریگی معدوم دیده می‌شود ، خاضعانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم .

مرزداران واقعی ایران اسلامی در منطقه راهبردی جنوب شرق به واقع شما مرزنشینان عزیز بلوچ و سیستانی هستید که رزمندگان حافظ امنیت به پشتوانه شما ضربات مهلک و ویرانگری را به اردوگاه شیطان و تروریست‌های جلاد و خون آشام در این دیار وارد می سازند .

انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می‌دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان بخون خفته در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در پایان تاکید می شود، به فضل الهی پاسداران انقلاب و بسیجیان دریادل منطقه ،متحد و یکپارچه با سایر نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی استان که امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می دانند ، هرگونه تهدید و خطر در این مسیر مبارک را با قاطعیت ، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین