کد خبر: ۷۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۹
موسویان خطاب به توکلی:

اطمینان دارم که به راز سکوت اینجانب پی برده‌اید

در شرایط فعلی ارزان‌ترین کالا، «آبروی مؤمن» است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر سید حسین موسویان، با انتشار نامه‌ای خطاب به دکتر احمد توکلی، ضمن تقدیر از نامه حلالیت‌خواهی توکلی از وی، اعلام کرد: «اطمینان دارم که جنابعالی پس از ماههای متمادی مطالعه اسناد این پرونده و گفتگو با مقامات ذی‌ربط، اکنون به راز سکوت اینجانب پی برده‌اید». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

وَ عَنتِ الوَجَوهُ لِلحَیّ القَیّومِ وَ‌ قَد خابَ مَن حَمَلَ ظُلماً (آیه 111 سوره طه)
«و (در قیامت) بزرگان عالم در پیشگاه خدای حی توانا ذلیل و خاضعند ودر آن روز هر که بار ظلم و ستم به دوش دارد، سخت زبون و زیانکار است».

جناب آقای احمد توکلی
نماینده محترم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

با سلام 

از بیانیه مورخ 25/6/87 جنابعالی مطلع شدم؛

اینجانب از ابتدای ماجرای بازداشت تاکنون موضوع را به خدای متعال واگذار نموده و به خاطر مصالح و منافع نظام و کشور سکوت کرده و بنایم همچنان برسکوت است.

اطمینان دارم که جنابعالی پس از ماههای متمادی مطالعه اسناد این پرونده و گفتگو با مقامات ذی‌ربط، اکنون به راز سکوت اینجانب پی برده‌اید. 

در شرایط فعلی که ارزان‌ترین کالا، «آبروی مؤمن» است، جنابعالی این شهامت را داشتید که بعد از ماهها بررسی مستندات، بی‌اساس بودن 13 مورد اتهامات دروغ و ناروا به اینجانب را اعلام و با یاد قیامت، حلالیت بطلبید که البته از مبارزان اصیل و متدین انقلاب از هر جناح و با هر طرز تفکری نیز چنین انتظار می‌رود.

اینجانب در جوار مرقد جد اطهرم علی بن موسی الرضا (ع) جنابعالی را حلال نموده و از خداوند متعال طلب مغفرت و رحمت و موفقیت می‌نمایم. 

مشهد مقدس- سید حسین موسویان
26/6/87
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۷
0
0
بسيار جالب است خداوند هم به آقاي توكلي و هم به آقاي موسويان ارج دهد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۷
0
0
بسمه تعالي
آفرين بر اين اقدام خداپسندانه آقاي دكتر توكلي كه با شجاعت ابراز شد و صد آفرين به آقاي دكتر موسويان كه چنين بردبار و صبور ماند و عفو نمود .انشا ا..ديگران هم چنين كنند تا اين صفت حسنه كه دارد منسوخ ميشودمجددا رواج يافته و نشانه هاي حق پديدار شوند .
با تشكر - علي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین