کد خبر: ۷۹۸۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

پیتر بل به تلویزیون می‌آید

شبکه امید از امروز تا سه شنبه ـ ۱۰ تا ۱۲ مهر ـ سه فیلم سینمایی پخش می‌کند.
پیتر بل به تلویزیون می‌آید
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم‌های سینمایی «پیتر بل» در قالب دو قسمت و همچنین «ارثیه لوئیزا» این هفته از شبکه امید پخش می‌شوند.

قسمت نخست از فیلم سینمایی «پیتر بل» به کارگردانی «ماریا پیترز»، یکشنبه، ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوئنتین شرام، فرنچ دیگروت، اسجورد متز و جوردی مال خواهیم دید: پیتربل پسربچه‌ای بازیگوش است که شیطنت‌هایش در محله و مدرسه باعث دردسر‌های کوچکی می‌شود. پیتر به‌خاطر شیطنت‌هایش که در شهر در حال زبانزد شدن است مورد توجه خبرنگار روزنامه‌ای قرار می‌گیرد و از این به بعد عناوین صفحه اول این روزنامه به بل اختصاص داده می‌شود که باعث می‌شود روزنامه از ورشکستگی درآمده و فروش خوبی کند. اما این موفقیت طولی نمی‌کشد وقتی ژوزف شروع به خرابکاری‌هایی مثل واژگون کردن یک تراموای شخصی می‌کند و همه آن‌ها را جز کار‌های پیتر نمایش می‌دهد و باعث می‌شود پیتر به تدریج تبدیل به موجودی منفور در جامعه شود.

فیلم سینمایی «پیتر بل ۲» به کارگردانی «ماریا پیترز»، دوشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوینتن شرام، فرنچ دیگروت و کاتیا هربرس خواهیم دید: یک سرقت از خانه ژوزف انجام می‌شود و او دوباره تقصیر را به گردن پیتر می‌اندازد و پیتر به زندان می‌افتد؛ اما در زندان طی حوادثی معلوم می‌شود سرقت مذکور توسط یک فرد سابقه دار انجام گرفته و پاسلو رئیس زندان قصد دارد پیتر را آزاد کند که می‌فهمد پیتر قبلاً خودش فرار کرده است. قبل از انجام مراسم نامزدی پل پلینگاه خبرنگار و مارتا خواهر پیتر پل مطلع می‌شود که اگر به دفتر مرکزی روزنامه در کانادا سفر نکند روزنامه به زودی ورشکست خواهد شد.

فیلم سینمایی «ارثیه لوئیزا» به کارگردانی «دارنل مارتین»، سه شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی الِن بورتین، جاش لوکاس و مکنزی فُوی خواهیم دید: لویی دختری نوجوان است که پس از مرگ پدرش و همین طور ترومای مغزی مادرش، مجبور شده به همراه برادر کوچکترش آز، به روستایی کوچک رفته و با مادربزرگ پدرش لوییزا زندگی کند. لوییزا مادر بزرگ لو و آز سعی دارد بچه‌ها را به زندگی عادی برگرداند و تکفل آن‌ها را به عهده بگیرد. از سوی دیگر مالک معدنی در این روستا، اصرار دارد زمین آبا و اجدادی لوییزا را تصاحب کند، اما ....

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین