کد خبر: ۷۹۸۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

مورایس: بازیکنان ایرانی لایق زمین چمن خوب هستند

سرمربی سپاهان از نمایش تیمش مقابل هوادار تمجید کرد.
مورایس: بازیکنان ایرانی لایق زمین چمن خوب هستند
آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: بعضی وقت‌ها اتفاق رخ می‌دهد. در ابتدا گل خوردیم و با شرایط سختی روبه‌رو شدیم. هوادار تیم باتجربه‌ای است و ما هم انتظار بازی سختی داشتیم اما در آخر خوشحالم که بردیم. سپاهان دنبال بازی باکیفیت است. وقتی تیم حریف به دنبال بازی باکیفیت نیست ما مجبوریم که خودمان نباشیم. البته کیفیت چمن‌ها خوب نیست و بازیکنان مجبورند روند دیگری را دنبال کنند. ایرانی‌ها بازیکنان باکیفیت و لایق هستند اما زمین‌ چمن‌ها خوب نیست. دیدید که ایران مقایل اروگوئه چقدر خوب بود. حتی همین تیم هوادار هم بازیکنان باکیفیتی دارد اما زمین چمن باعث می‌شود کیفیت‌ها پایین بیاید.

او ادامه داد: دو گل در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم به اما به هر حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان درباره دروازه‌بان‌های تیمش گفت: رشید مظاهری ‌نمایش خوبی از خودش در این بازی نشان داد. ما دو دروازه‌بان خوب داریم اما مظاهری هم در سه هفته گذشته خوب تمرین کرد که از او استفاده کردم. البته این معنی‌اش این نیست که پیام نیازمند انتخاب من نیست. درباره دروازه‌بان باید بگویم رشید مظاهری آماده تر بود اما باید ببینیم در هفته‌های آینده از چه ترکیبی باید استفاده کنیم.

او در رابطه با واکنش‌هایش در کنار زمین عنوان کرد: باید ببینم تیمم چه نیازی دارد. من خودم را با شرایط باید وقف دهم اما خودم را عوض نمی‌کنم. به دنبال بازی‌های باکیفیت هستم. بازیکنان ایرانی هم بسیار باکیفیت هستند و لیاقت زمین‌های خوب را دارند اما زمین‌ها در ایران خوب نیست. من دارم با فرهنگ فوتبالی ایران آگاه می‌شوم اما شخصیتم این نیست که اعتراض کنم. متاسفم که کمک داور ویدیویی نداریم و این بسیار به فوتبال ایران آسیب وارد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین